Gå til innhold

psykiatrien skjuler sannheten om medisner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært medlem av utenlandske FB for folk som har stått på medisiner som Zyprexa, blir jeg sjokkert over hvor mye psykiatri og legemiddelbransjen dekker over alvorlige bivirkning og svært problematisk seponeringssymptomer. Det viser seg at det er et hav av mennesker der ute som har blitt lurt til å ta denne medisinen, også mot lettere psykiske problemer som spiseforstyrrelser og angst. Mange av disse har utviklet psykotiske symptomer ved nedtrapping uten å ha vært det ti utgangspunktet. Dette er en farlig medisin. Jeg har fått nok historier og beviser på dette nå.

Det at det bare skal ta noen mndr  for folk å få til en vellykket nedtrapping uten å bli alvorlige symptomer er en løgn !!!

Jeg hadde ikke søvnproblemer før jeg begynte på Zyprexa, nå sover jeg ikke og svetter som en gris kun på 2,5 mg reduksjon.

Be om annen medisin enn Zypexa !!!. Etter 5 år er dere ødelagte zombier, som betyr en karriere for legemiddelsbransjen og psykiateren deres og et helvete for dere selv.

Skrevet

Jeg stoler mer på legemiddelindustriens sannheter enn dine referanser til FB-grupper.

Ingen har benektet at Zyprexa (og alle andre medisiner) har bivirkninger. Det betyr ikke at alle får dem, og det betyr ikke at man trenger å agere som Hank von Helvete likevel.

Skrevet

Hank Von Helvete ? - den skjønte jeg ikke. Jeg skriver da bare ut i fra de mange opplysninger, historier og min egen situasjon oppi det hele. Man trenger ikke sette folk på Zyprexa bare fordi de er redde for organtransplantasjoner og krig. Det er egentlig normalt å være redd for slikt med min litt lave IQ. Men nå lever jeg i seponeringshelvete !!! jeg får ikke sove bare pga 2,5 mg Zyprexa i en uke.

Jeg hater psykiatrien. Der finnes det ikke kjærlighet. Og man vet at spedbarns som ikke får kroppskontakt og kjærlighet kan dø. Da kan nok voksne det også.

stjernestøv
Skrevet

Hank Von Helvete ? - den skjønte jeg ikke. Jeg skriver da bare ut i fra de mange opplysninger, historier og min egen situasjon oppi det hele. Man trenger ikke sette folk på Zyprexa bare fordi de er redde for organtransplantasjoner og krig. Det er egentlig normalt å være redd for slikt med min litt lave IQ. Men nå lever jeg i seponeringshelvete !!! jeg får ikke sove bare pga 2,5 mg Zyprexa i en uke.

Jeg hater psykiatrien. Der finnes det ikke kjærlighet. Og man vet at spedbarns som ikke får kroppskontakt og kjærlighet kan dø. Da kan nok voksne det også.

Jeg sliter med å slutte på risperdal. Det er da kjærlighet i psykiatrien, har møtt masse greie folk der jeg som vil meg vel. Har ikke du det da?

Skrevet

De greie folkene er de naive folkene.

Ellers er det slik at antipsykotika er billig å lage til forskjell for en del avanserte medisiner som kreftmedisner som er svært kostbare å lage, så dyre at land velger å ikke tilby slik behandling. Men så lenge legemiddelbransjen tjener nok på antipsykotisk medisiner så kan de selge kreftmedisiner billigere. Vi er en lønnsom bedrift for å si det slik.

AnonymBruker
Skrevet

tror du bør holde deg vekk fra konspirasjons grupper på facebook  :rolleyes:  

Anonymous poster hash: a752e...a5d
Skrevet

Ja men så lenge vi er en gjeng som mener det samme, så kan ingen ta oss på noe. Når det er ti personer med samme  oppfatningen så kan man ikke diagnostisere oss med noen psykose.

stjernestøv
Skrevet

De greie folkene er de naive folkene.

Ellers er det slik at antipsykotika er billig å lage til forskjell for en del avanserte medisiner som kreftmedisner som er svært kostbare å lage, så dyre at land velger å ikke tilby slik behandling. Men så lenge legemiddelbransjen tjener nok på antipsykotisk medisiner så kan de selge kreftmedisiner billigere. Vi er en lønnsom bedrift for å si det slik.

Tviler jo ikke på at de tjener godt på medisiner...

AnonymBruker
Skrevet

Ja men så lenge vi er en gjeng som mener det samme, så kan ingen ta oss på noe. Når det er ti personer med samme  oppfatningen så kan man ikke diagnostisere oss med noen psykose.

var vel ingen som sa du var psykotisk? men på internett så finner man 10personer som tror hva enn det er. det finnes tilogme folk som tror at jorda er flat og at NASA og forskere juger til oss. det gjør ikke at det er mer sant bare fordi det er mer enn 10 personer som tenker det samme.

Anonymous poster hash: a752e...a5d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...