Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Trine

19

• Lillemus

5

• XbellaX

5

• stjernestøv

4

Mest aktive i denne tråden

Spørs vel også hvor du bor, hvor mange grader det er meldt, og hvor varm sovepose du har?

Utstyret stopper det ikke på, er mer om jeg gidder pakke og kjøre for å kunne gå til et fint sted. Da må jeg fylle disel også og diselen er dyr i dag. Og jeg er lat i dag. Men bortsett fra vinden så er det jo veldig deilig ute. Egentlig for varmt etter min smak.

Annonse

AnonymBruker

Utstyret stopper det ikke på, er mer om jeg gidder pakke og kjøre for å kunne gå til et fint sted. Da må jeg fylle disel også og diselen er dyr i dag. Og jeg er lat i dag. Men bortsett fra vinden så er det jo veldig deilig ute. Egentlig for varmt etter min smak.

Hørtes deilig ut. Selv om jeg selv ikke hadde giddet. Men det er ingenting som er så godt som å sove under åpen himmel i frisk luft, godt og varmt nedi en god sovepose. Jeg sov mye ute når jeg var ung. Men det var på terrassen.

Ble det noe av det?

Anonymous poster hash: 00651...abb

Jada. Ble tur og det var veldig deilig :) Jeg fant en fin plass i le for vinden. Hørte bare det suste i trærne. Bålet var heller skuffende da. Siden det var snø så kunne jeg like godt legge meg til på en myr, hvor det var flatt og fint. Glemte bare å tenke på at de "tørre" trærne på en myr ikke er tørre men rottene :P Ryker fælt, men brenner dårlig. Var godt å være ute langt nok unna folk til å vite at jeg ikke traff på noen. Hunden min koste seg også, han elsker når jeg ligger på bakken sammen med han. Legge seg til måneskinn og våkne opp til knallblå himmel og se sola dukke opp bak trærne. Nyte en kopp kaffe, mens man fortsatt sitter god og varm i soveposen. Det er en fantastisk følelse :)

XbellaX: Jepp, frivillig. Bort fra all støy. Ingenting er bedre enn det :)

tonie: Haha...nei, jeg har hverken dårlig madrass eller veggdyr, men jeg har et veldig bra liggeunderlag :D

Det kan da ikke være noe særlig morsomt i denne vinden. (Ikke det at det kan være noe morsomt ellers heller, vel.)

Altså, morsomt, jeg sitter ikke ute og gapskratter av meg selv eller trærne. Selv om jeg flira godt av bikkja i sta da han fikk en raptus :D Men det er deilig og fredelig.

Jada. Ble tur og det var veldig deilig :) Jeg fant en fin plass i le for vinden. Hørte bare det suste i trærne. Bålet var heller skuffende da. Siden det var snø så kunne jeg like godt legge meg til på en myr, hvor det var flatt og fint. Glemte bare å tenke på at de "tørre" trærne på en myr ikke er tørre men rottene :P Ryker fælt, men brenner dårlig. Var godt å være ute langt nok unna folk til å vite at jeg ikke traff på noen. Hunden min koste seg også, han elsker når jeg ligger på bakken sammen med han. Legge seg til måneskinn og våkne opp til knallblå himmel og se sola dukke opp bak trærne. Nyte en kopp kaffe, mens man fortsatt sitter god og varm i soveposen. Det er en fantastisk følelse :)

tonie: Haha...nei, jeg har hverken dårlig madrass eller veggdyr, men jeg har et veldig bra liggeunderlag :D

Høres helt herlig ut! :)

Annonse

Madelenemie

Det er spådd fint vær i natt så det store spørsmålet er "skal jeg sove ute"?

Hei!

Jeg sov ute selv da jeg bodde midt i sentrum, hele året.

jeg sov på en liten veranda, likte se på himmelen.

Det hender jeg spør barna om de ikke skal sove ute, far forstår ikke, men jeg sier det er deiligst å sove ute.

Så selv om jeg er for lat av og til til å dra langt til skogs så hender det jeg sover i hagen, det er de beste nettene jeg har.

Så selv om jeg er for lat av og til til å dra langt til skogs så hender det jeg sover i hagen, det er de beste nettene jeg har.

Da jeg var barn elsket jeg å sove ute hos min mormor, husker min kusine og jeg gjerne lå utendørs på campingseng og med sovepose. :) Kjæresten og jeg lå ute en natt en sommer også og da gadd vi ikke slå opp teltet for været var så nydelig. Dagen etter hadde jeg tidenes mest hovne øyelokk etter mygg... Så ut som jeg hadde fått meg en real blåveis, fikk nesten ikke på meg brillene - og så jeg som har verdens snilleste kjæreste! :D

Du er gæren :-) Kan du i det minste berolige meg med at du lå i telt?

Hei!

Jeg sov ute selv da jeg bodde midt i sentrum, hele året.

jeg sov på en liten veranda, likte se på himmelen.

Det hender jeg spør barna om de ikke skal sove ute, far forstår ikke, men jeg sier det er deiligst å sove ute.

Ja, det er deilig å sove ute, men jeg trenger den villmarksfølelsen, så derfor må jeg ordentlig ut. Er ikke alltid man trenger gå så langt fordet. Man må bare vite om de rette plassene :) Folk flest går ikke utenfor oppmerkede løyper. Der jeg sov var det ikke spor av annet enn en hare. Stille og rolig var det også. Godt for en stressa sjel :)

Da jeg var barn elsket jeg å sove ute hos min mormor, husker min kusine og jeg gjerne lå utendørs på campingseng og med sovepose. :) Kjæresten og jeg lå ute en natt en sommer også og da gadd vi ikke slå opp teltet for været var så nydelig. Dagen etter hadde jeg tidenes mest hovne øyelokk etter mygg... Så ut som jeg hadde fått meg en real blåveis, fikk nesten ikke på meg brillene - og så jeg som har verdens snilleste kjæreste! :D

Haha...jeg har hatt noen netter hvor det har vært en mygg som har surra rundt hodet. Det er litt irriterende. Så etterhvert kjøpte jeg en sånn myggnetting som man trer over soveposen. Det blir ikke helt det samme, men da slipper man ihvertfall summingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...