Gå til innhold

tror jeg har mer enn 140 i iq

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

På iq testen klarte jeg nesten alle gåtene med å sette sammen mønstrene sån som på bildene. Da må jeg jo ha høyere iq enn gjennomsnittet? Jeg tegnet også figuren masse riktig. Jeg føler jeg er Einstein på enkelte områder (ikke i matte, altså).

Får jeg NAV selvom jeg skulle være i mensaklassen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/404487-tror-jeg-har-mer-enn-140-i-iq/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Blomsterfluen

12

• Trine

7

• Toga

7

• Madelenemie

4

Mest aktive i denne tråden

På iq testen klarte jeg nesten alle gåtene med å sette sammen mønstrene sån som på bildene. Da må jeg jo ha høyere iq enn gjennomsnittet? Jeg tegnet også figuren masse riktig. Jeg føler jeg er Einstein på enkelte områder (ikke i matte, altså).

Tror ikke du er i mensaklassen, man hørt på Hr Elg, så går det nok bra.

Blomsterfluen

Ta denne testen her

http://www.mensa.no/iq/hjemmetest/

Svaret du får her er nok i området  +/ -5 av din "virkelige" IQ

Det ordner seg alltids for snille piker, høy IQ eller ei, ville ikke bekymret meg for det

Jeg fikk 106 i score. De siste gjettet jeg bare på for de forstod jeg ikke.

Annonse

Blomsterfluen

Altså, ble du ferdig med den testen på godt under 10 minutter?

Jeg vet ikke. Jeg tippet på de siste svarene og da gikk det litt fortere. Jeg trykket på fulfør når den siste jeg trykket på ble blå rundt for da trodde jeg testen var ferdig.

Endret av Blomsterfluen
Blomsterfluen

Okei så du har en offisiell test rundt 100 og en uoffisiell test rundt 100, da vil jeg med min ekspertise påstå at din IQ er rundt 100, som er helt normalt. (det virker meget usannsynlig at du har 140 i IQ med de resultatene)

Ok. Da fortjener jeg ikke å bo på PU bolig ivertfall, når jeg har over 100 i iq. Jeg gleder ,eg til jeg skal flytte fra PU gjengen her hjemme.

berreundrar

Jeg fikk 130 på ên test, og 119 på en annen. Altså kan man ikke stole på at en test gir deg helt riktig svar. Man burde kanskje ta flere og så finne et slags gjennomsnitt? 

Men bare for å ha sagt det; iq måler visst ikke hvor intelligent man er, men hvor god man er til å tilegne seg kunnskap/lære. Og hvor god man er til å løse slike typiske iq-test-oppgaver. :) Det står noe om det på Mensa sine sider.

Annonse

AnonymBruker

Ok. Da fortjener jeg ikke å bo på PU bolig ivertfall, når jeg har over 100 i iq. Jeg gleder ,eg til jeg skal flytte fra PU gjengen her hjemme.

Etter det jeg har sett her inne, så har du modenhet som en femåring. Er kanskje derfor du bor der du bor?

Anonymous poster hash: 32928...daa

Blomsterfluen

Etter det jeg har sett her inne, så har du modenhet som en femåring. Er kanskje derfor du bor der du bor? Anonymous poster hash: 32928...daa

Mamma mener jeg er autist. Jeg leste på wiikipedia om høytfungerende autisme i dag høyt for mamma og stefaren min, og de var enige begge to at alt jeg leste opp nesten, stemte i meg. Så jeg meldte meg inn i autismeforreningen i dag. I barneårene utredet de meg i stavanger for forskjellige ting, og de konkluderte med at jeg hadde infantil autisme. Men så fikk jeg plutselig aspergers i 2010, men det kan da ikke stemme? Er det ikke da mest sansynlig at jeg har høytfungerende autisme da? Jeg leste at de med høytfungerende autisme også har normal inteligens og lærer å prate innen 3 års alder. Jeg lærte å prate i 2 og et halvt års alderen. Før det kunne jeg bare si mamma pappa, og et uforståelig tullespråg som foreksempel "oilaliiop pouuulia".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...