Gå til innhold

Noen som kjenner seg igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun kan da ikke ha hatt så mye sosial angst, når ho klarte å stå på en scene å holde tale...

Anonymous poster hash: 196c8...6c3
Skrevet

En ung kvinne som har tenkt litt og går i dybden. Kanskje noen får noe ut av det hun deler. Spesielt de unge.  Angst for å se folk inn i øynene, problemer med smalltalk,angst for å gå opp på en scene. Velkommen i en meget stor klubb. Det er jo bare barnematen for en som virkelig har angst, selv om det for henne føltes ille nok.

Det er modig gjort av henne å avsløre at hun har isolert seg og ikke har klart å komme seg opp av senga, men hun er godt etablert som artist og tv ansikt så jeg tror ikke hun taper noe på det. Jeg savner en konkret oppskrift fra henne om hvordan hun kom seg ut og opp. Men de som ser opp til henne og sliter med angst, blir kanskje veldig inspirert og glad over det de leser. Ikke vet jeg

Jeg er for gammel til å få noe som helst ut av denne artikkelen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...