Gå til innhold

Asperger dokumentar

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Trine

19

• Toga

14

• slabbedask

12

• AnonymBruker

6

Mest aktive i denne tråden

DenNorskeElg
Skrevet

Den skal jeg se :) Er de ny på forumet eller ? Velkommen isåfall

Skrevet

Sett den før. Når kommer neste episode egentlig?

Skrevet (endret)

Hm, begynner å se den... det er rart jeg fikk 30 poeng på den testen her tidligere i dag, den asperger-testen. For utrykksmåten til disse i filmen? Jeg er rake motstykket... :o

Hm. Tyder på at jeg ikke har autisme?

Ok, denne tråden handlet ikke om meg. :lol:

Endret av Toga
Skrevet

Men 30 poeng betyr jo ikke at du har asperger. Uansett så finnes det mer "normale" folk enn de der som har asperger. Så kanskje du har asperger du også :P

Plutselig handlet tråden om deg ;)

Skrevet

Men 30 poeng betyr jo ikke at du har asperger. Uansett så finnes det mer "normale" folk enn de der som har asperger. Så kanskje du har asperger du også :P

Plutselig handlet tråden om deg ;)

Ifølge overlegen var jeg visst "motsatt".

DenNorskeElg
Skrevet

Synes det er litt rart at de kler seg så eksentrisk da, skulle tro at det gjør det sosiale værre enn det allerede er og dermed er kontraproduktivt, men hvem vet

Skrevet

Ifølge overlegen var jeg visst "motsatt".

Antiautistisk? Det tror egentlig jeg også, uten at jeg kjenner deg, men du virker ikke veldig autistisk. Mer paranoid kanskje :P

Skrevet (endret)

Antiautistisk? Det tror egentlig jeg også, uten at jeg kjenner deg, men du virker ikke veldig autistisk. Mer paranoid kanskje :P

Tja... autisme er vel at man i unormalt lav grad er oppmerksom på det sosiale rundt en. Jeg er visstnok overoppmerksom - på en paranoid måte. Som antageligvis likevel ikke gjør det noe enklere sosialt. :P

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Endret av Toga
Skrevet

Tja... autisme er vel at man i unormalt lav grad er oppmerksom på det sosiale rundt en. Jeg er visstnok overoppmerksom - på en paranoid måte. Som antageligvis likevel ikke gjør det noe enklere sosialt. :P

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Er det sånn at du egentlig ønsker å være sosial, men ikke orker fordi du er paranoid med tanke på hva andre tenker og sier om deg?

Skrevet

Er det sånn at du egentlig ønsker å være sosial, men ikke orker fordi du er paranoid med tanke på hva andre tenker og sier om deg?

Jeg syns det er vondt å være sosial... men hvis jeg stutter på medisinen kan det hende jeg begynner å fantasere om at jeg snakker med folk, og så ser jeg for meg vedkommende, også sier jeg mine "replikker" høyt... men jeg gjør dette bare hjemme da, alene.

Skrevet

Synes det er litt rart at de kler seg så eksentrisk da, skulle tro at det gjør det sosiale værre enn det allerede er og dermed er kontraproduktivt, men hvem vet

Kanskje de bare gir faen?

Hvem vet.

DenNorskeElg
Skrevet

Kanskje de bare gir faen?

Hvem vet.

ja kanskje, selv gir jeg faen i hva andre mener om meg MEN prøver å se mest mulig normal ut uansett slik at jeg ikke drar masse sosial oppmerksomhet, men hvem vet hva som er best, ikkke jeg ihvertfall

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er vondt å være sosial... men hvis jeg stutter på medisinen kan det hende jeg begynner å fantasere om at jeg snakker med folk, og så ser jeg for meg vedkommende, også sier jeg mine "replikker" høyt... men jeg gjør dette bare hjemme da, alene.

Hvilken medisin går du på?  :) Bare lurer fordi jeg  skal begynne selv..

Anonymous poster hash: fed88...7a6

Skrevet (endret)

Hvilken medisin går du på?  :) Bare lurer fordi jeg  skal begynne selv..

Anonymous poster hash: fed88...7a6

Går på galemedisin. :) Hihi... nei, jeg er ikke gal da, jeg bare later som. Som han i "Elling" sa; "de ER gal du, de andre bare later som" - vel, jeg er en av dem som later som. Så sånn er det nok muligens med det.

Men men.

Neida, jeg bruker XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.

Men nok om det.

JEG SIER DET ALDRI!!!

Atrapitis.gif

Endret av Toga
Skrevet

Sett den før. Når kommer neste episode egentlig?

Link til episode to og tre nederst på siden.

Skrevet

Hvordan fantasere da? Er det sånn at du tror det er noen andre der, eller vet du at du egentlig bare snakker med deg selv? Jeg har samtaler i hodet, med andre personer. Da kan jeg si alt det jeg ikke tør si høyt og liksom øve meg på å si det, men jeg forstår ikke at jeg gidder for samtalen blir aldri noe av i virkeligheten.

Skrevet

Link til episode to og tre nederst på siden.

Takk :) Trodde jeg nettopp hadde sett første episode, men det må ha vært lenger siden enn det føles for da var det bare den ene episoden ute.

AnonymBruker
Skrevet

Ganske forskjellige typer dette. Hvem er det folket kjenner seg mest igjen i? Hvem er likest deg?

Anonymous poster hash: 3b49b...558

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...