Gå til innhold

Asperger dokumentar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Madelenemie er ikke noe mer overfladisk og grunn enn oss andre, men hun klarer ikke skjule det pga. sin autisme. ;)

Har ikke sagt hun er mer overfladisk enn andre heller. Men hun har sagt at hun er mindre overfladisk pga sin autisme, men jeg syns hun virker like overfladisk som alle andre.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Trine

19

• Toga

14

• slabbedask

12

• AnonymBruker

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Blir du sur av å sove på dagtid?

Kanskje. Sovnet 07 eller noe slikt. Og var våken lenge før 12. Men hvis jeg hadde hatt viljestyrke kunne jeg jo bare selvhypnotisert meg i søvn, slik NHD gjør.

Skrevet

Kanskje. Sovnet 07 eller noe slikt. Og var våken lenge før 12. Men hvis jeg hadde hatt viljestyrke kunne jeg jo bare selvhypnotisert meg i søvn, slik NHD gjør.

Men da har du jo fått altfor lite søvn. Hypnotiser deg i søvn kl 23 og hypnotiser deg våken kl 07.00. Da er du inne i en finfin døgnrytme ;)

Skrevet

Men da har du jo fått altfor lite søvn. Hypnotiser deg i søvn kl 23 og hypnotiser deg våken kl 07.00. Da er du inne i en finfin døgnrytme ;)

Ev. legge meg selv i koma frem til bursdagen min? ;)

Åh hvor jeg gleder meg! Kake og cola! ;)

Skrevet

Noen ganger kan det bli litt for mye av det gode. (noe sånt).

Skrevet

Når har du bursdag da?

AnonymBruker
Skrevet

Når har du bursdag da?

Det kan han ikke si, 

For da kan andre utenforstående mistenke,

Han for å svindle NAV,

Fordi han koser seg med kake og cola,

*sarkasme*..

Anonymous poster hash: fed88...7a6

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Når jeg vil være anonym så håper jeg dere ikke avslører meg.

Til spørsmålet ditt: jeg ser mange mennesker, men på TV og film.

Ute ser jeg sjelden menneskene/ eller det går mennesker forbi meg, det merker jeg, men jeg ser ikke hva de har på seg stil vekt , men jeg ser sko inni mellom. Og hvis jeg sitter på en benk

Anonymous poster hash: e0789...034

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Når jeg vil være anonym så håper jeg dere ikke avslører meg.

Til spørsmålet ditt: jeg ser mange mennesker, men på TV og film.

Ute ser jeg sjelden menneskene/ eller det går mennesker forbi meg, det merker jeg, men jeg ser ikke hva de har på seg stil vekt , men jeg ser sko inni mellom. Og hvis jeg sitter på en benk

Anonymous poster hash: e0789...034

Det hjelper ikke å poste som anonym når alle forstår hvem du er.

Sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 3b49b...558

Skrevet

Det hjelper ikke å poste som anonym når alle forstår hvem du er.

Sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 3b49b...558

Vi er noen få (i den store sammenhengen) faste her inne som kjenner igjen vedkommende.  

Det betyr ikke at det er meningsløst å være anonym for alle de som tilfeldig dropper innom her via googling etc, i dag og i fremtiden.

Skrevet

Synes det er litt rart at de kler seg så eksentrisk da, skulle tro at det gjør det sosiale værre enn det allerede er og dermed er kontraproduktivt, men hvem vet

Ja, mye udde bekledning og hårfrisyrer her. Nesten så man mistenker programskaperne for å ville lage freak-show. (noe sånt).

Skrevet

Vi er noen få (i den store sammenhengen) faste her inne som kjenner igjen vedkommende.  

Det betyr ikke at det er meningsløst å være anonym for alle de som tilfeldig dropper innom her via googling etc, i dag og i fremtiden.

Tror ikke tilfeldige brukere er så interessert i de ulike nick.

DenNorskeElg
Skrevet (endret)

Ja, mye udde bekledning og hårfrisyrer her. Nesten så man mistenker programskaperne for å ville lage freak-show. (noe sånt).

God morgen

Kan hende, men tror ikke det er så mye onde/griske intensjoner her, er nok bare et litt skjevt utvalg av aspergere som faktisk vil være med på teater og være på TV-show. Det tror jeg nok snitt-aspergeren ville holdt seg langt unna :) Tror jeg da jeg vet jo ingenting bare gjetter, som i alt annent jeg sier

Endret av DenNorskeElg
Skrevet

God morgen

Mornings. Det er bra folk kommer seg opp om morran.  ;)

Kan hende, men tror ikke det er så mye onde/griske intensjoner her, er nok bare et litt skjevt utvalg av aspergere som faktisk vil være med på teater og være på TV-show. Det tror jeg nok snitt-aspergeren ville holdt seg langt unna :) 

Det har du nok helt rett i. Personlig ville jeg nok foretrukket et langhelg i en ormegård enn no sånt tv/teater-opplegg. :ph34r:

Gjest Gargamel
Skrevet

Tror ikke tilfeldige brukere er så interessert i de ulike nick.

Jo, dette her er veldig viktig. Det er kanskje ikke så farlig om gjengangere på dol kjenner igjen vedkommende. Det spiller gjerne ingen rolle.

Poenget med å poste anonymt er heller at ektefelle, behandler eller andre i RL som kanskje kjenner nicket ikke enkelt skal finne innlegget.

Når en person velger å poste anonymt er det en grunn for det. Det er ikke andres oppgave å bryte den anonymiteten, selv om det er fristende å vise hvor god detektiv man er. Man kan heller sende en pm i alle fall.

Skrevet

Jo, dette her er veldig viktig. Det er kanskje ikke så farlig om gjengangere på dol kjenner igjen vedkommende. Det spiller gjerne ingen rolle.

Poenget med å poste anonymt er heller at ektefelle, behandler eller andre i RL som kanskje kjenner nicket ikke enkelt skal finne innlegget.

Når en person velger å poste anonymt er det en grunn for det. Det er ikke andres oppgave å bryte den anonymiteten, selv om det er fristende å vise hvor god detektiv man er. Man kan heller sende en pm i alle fall.

Et annet forum jeg vet om har en funksjon for likerklikk på enkeltinnlegg/svar.  Av og til savner jeg det her, og ville gitt deg et nå :-)

Skrevet

Det var da overdrevent mye "kraming" i denne serien. Er slikt vanligere i Sverige?

Skrevet

Det var da overdrevent mye "kraming" i denne serien. Er slikt vanligere i Sverige?

Hahaha....det tenkte jeg på også, hvorfor klemmer de så mye. Hater at folk skal klemme, noen er greit, men de fleste kan gjerne droppe det.

påskelilje
Skrevet

Gargamel - jeg får ikke til siteringen lenger, men vile bare si at jeg er helt enig i det du skriver. Om vi faste brukere kjenner igjen vedkommende, er det ikke så farlig. Det er tilfeldig søking på nettet fra folk en kjenner i RL en helst ikke vil bli gjenkjent av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...