Trine Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Madelenemie er ikke noe mer overfladisk og grunn enn oss andre, men hun klarer ikke skjule det pga. sin autisme. Har ikke sagt hun er mer overfladisk enn andre heller. Men hun har sagt at hun er mindre overfladisk pga sin autisme, men jeg syns hun virker like overfladisk som alle andre. 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Blir du sur av å sove på dagtid? Kanskje. Sovnet 07 eller noe slikt. Og var våken lenge før 12. Men hvis jeg hadde hatt viljestyrke kunne jeg jo bare selvhypnotisert meg i søvn, slik NHD gjør. 0 Siter
Trine Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Kanskje. Sovnet 07 eller noe slikt. Og var våken lenge før 12. Men hvis jeg hadde hatt viljestyrke kunne jeg jo bare selvhypnotisert meg i søvn, slik NHD gjør. Men da har du jo fått altfor lite søvn. Hypnotiser deg i søvn kl 23 og hypnotiser deg våken kl 07.00. Da er du inne i en finfin døgnrytme 0 Siter
Toga Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Men da har du jo fått altfor lite søvn. Hypnotiser deg i søvn kl 23 og hypnotiser deg våken kl 07.00. Da er du inne i en finfin døgnrytme Ev. legge meg selv i koma frem til bursdagen min? Åh hvor jeg gleder meg! Kake og cola! 0 Siter
slabbedask Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Ev. legge meg selv i koma frem til bursdagen min? Åh hvor jeg gleder meg! Kake og cola! Noen ganger kan det bli litt for mye av det gode. (noe sånt). 0 Siter
Trine Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Ev. legge meg selv i koma frem til bursdagen min? Åh hvor jeg gleder meg! Kake og cola! Når har du bursdag da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Når har du bursdag da? Det kan han ikke si, For da kan andre utenforstående mistenke, Han for å svindle NAV, Fordi han koser seg med kake og cola, *sarkasme*.. Anonymous poster hash: fed88...7a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Hei! Når jeg vil være anonym så håper jeg dere ikke avslører meg. Til spørsmålet ditt: jeg ser mange mennesker, men på TV og film. Ute ser jeg sjelden menneskene/ eller det går mennesker forbi meg, det merker jeg, men jeg ser ikke hva de har på seg stil vekt , men jeg ser sko inni mellom. Og hvis jeg sitter på en benkAnonymous poster hash: e0789...034 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Hei! Når jeg vil være anonym så håper jeg dere ikke avslører meg. Til spørsmålet ditt: jeg ser mange mennesker, men på TV og film. Ute ser jeg sjelden menneskene/ eller det går mennesker forbi meg, det merker jeg, men jeg ser ikke hva de har på seg stil vekt , men jeg ser sko inni mellom. Og hvis jeg sitter på en benkAnonymous poster hash: e0789...034 Det hjelper ikke å poste som anonym når alle forstår hvem du er. Sånn er det bare.Anonymous poster hash: 3b49b...558 0 Siter
Kalevaala Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Det hjelper ikke å poste som anonym når alle forstår hvem du er. Sånn er det bare.Anonymous poster hash: 3b49b...558 Vi er noen få (i den store sammenhengen) faste her inne som kjenner igjen vedkommende. Det betyr ikke at det er meningsløst å være anonym for alle de som tilfeldig dropper innom her via googling etc, i dag og i fremtiden. 0 Siter
slabbedask Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Synes det er litt rart at de kler seg så eksentrisk da, skulle tro at det gjør det sosiale værre enn det allerede er og dermed er kontraproduktivt, men hvem vet Ja, mye udde bekledning og hårfrisyrer her. Nesten så man mistenker programskaperne for å ville lage freak-show. (noe sånt). 0 Siter
slabbedask Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Vi er noen få (i den store sammenhengen) faste her inne som kjenner igjen vedkommende. Det betyr ikke at det er meningsløst å være anonym for alle de som tilfeldig dropper innom her via googling etc, i dag og i fremtiden. Tror ikke tilfeldige brukere er så interessert i de ulike nick. 0 Siter
DenNorskeElg Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 (endret) Ja, mye udde bekledning og hårfrisyrer her. Nesten så man mistenker programskaperne for å ville lage freak-show. (noe sånt). God morgen Kan hende, men tror ikke det er så mye onde/griske intensjoner her, er nok bare et litt skjevt utvalg av aspergere som faktisk vil være med på teater og være på TV-show. Det tror jeg nok snitt-aspergeren ville holdt seg langt unna Tror jeg da jeg vet jo ingenting bare gjetter, som i alt annent jeg sier Endret 11. mars 2015 av DenNorskeElg 0 Siter
slabbedask Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 God morgen Mornings. Det er bra folk kommer seg opp om morran. Kan hende, men tror ikke det er så mye onde/griske intensjoner her, er nok bare et litt skjevt utvalg av aspergere som faktisk vil være med på teater og være på TV-show. Det tror jeg nok snitt-aspergeren ville holdt seg langt unna Det har du nok helt rett i. Personlig ville jeg nok foretrukket et langhelg i en ormegård enn no sånt tv/teater-opplegg. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Tror ikke tilfeldige brukere er så interessert i de ulike nick. Jo, dette her er veldig viktig. Det er kanskje ikke så farlig om gjengangere på dol kjenner igjen vedkommende. Det spiller gjerne ingen rolle. Poenget med å poste anonymt er heller at ektefelle, behandler eller andre i RL som kanskje kjenner nicket ikke enkelt skal finne innlegget. Når en person velger å poste anonymt er det en grunn for det. Det er ikke andres oppgave å bryte den anonymiteten, selv om det er fristende å vise hvor god detektiv man er. Man kan heller sende en pm i alle fall. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Jo, dette her er veldig viktig. Det er kanskje ikke så farlig om gjengangere på dol kjenner igjen vedkommende. Det spiller gjerne ingen rolle. Poenget med å poste anonymt er heller at ektefelle, behandler eller andre i RL som kanskje kjenner nicket ikke enkelt skal finne innlegget. Når en person velger å poste anonymt er det en grunn for det. Det er ikke andres oppgave å bryte den anonymiteten, selv om det er fristende å vise hvor god detektiv man er. Man kan heller sende en pm i alle fall. Et annet forum jeg vet om har en funksjon for likerklikk på enkeltinnlegg/svar. Av og til savner jeg det her, og ville gitt deg et nå :-) 0 Siter
slabbedask Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Det var da overdrevent mye "kraming" i denne serien. Er slikt vanligere i Sverige? 0 Siter
Trine Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Det var da overdrevent mye "kraming" i denne serien. Er slikt vanligere i Sverige? Hahaha....det tenkte jeg på også, hvorfor klemmer de så mye. Hater at folk skal klemme, noen er greit, men de fleste kan gjerne droppe det. 0 Siter
påskelilje Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Gargamel - jeg får ikke til siteringen lenger, men vile bare si at jeg er helt enig i det du skriver. Om vi faste brukere kjenner igjen vedkommende, er det ikke så farlig. Det er tilfeldig søking på nettet fra folk en kjenner i RL en helst ikke vil bli gjenkjent av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.