Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det anbefalt at jeg stiller vekkerklokken til nå?

06.00

Da sovner du garantert kl 22 i kveld, vel.

Skrevet

Prøvde å lage en robert eriksson meme som sa at han approves of this message med tommelen opp og bredt glis. Men fikk det ikke til så du får visualisere meme'n istedenfor

Han er dom. Siv Jensen og. De er domme alle sammen.

Raaaap.

Neida, jeg har bare drukket vann.

Men hva er hensikten med noe som helst av det jeg gjør.

Skrevet

06.00

Da sovner du garantert kl 22 i kveld, vel.

Ja, jeg vil gjerne opp 6. Kose meg med mat og kaffe.

Er ikke det som er problemet. ;)

Skrevet

Ja, jeg vil gjerne opp 6. Kose meg med mat og kaffe.

Er ikke det som er problemet. ;)

Nei, hva vet jeg. Snakker kun på teoretisk grunnlag basert på noen helt ville teorier.
Skrevet

Nei, hva vet jeg. Snakker kun på teoretisk grunnlag basert på noen helt ville teorier.

Teorien stemmer vel forutsatt at man ikke køyer 11...

Noe sånt, vel.

Skrevet

God morgen. :)

Detta blir liddli' godt.

Skrevet (endret)

God morgen. :)

Detta blir liddli' godt.

Mornings. 

tL63W4P.jpg

Endret av slabbedask
Skrevet

Jeg er en kvise på samfunnets rompe. Fordi jeg bare har vondt i vilja. Og mesker meg i luksus på skattebetalernes penger.

Skrevet

I kveld gidder jeg ikke prøve å sove før jeg vet jeg sovner. Det er jo bare bortkastet tid. Skal jeg ligge der i timesvis og stirre i veggen, bare fordi det er det som er "moralsk riktig"?

Så da vet dere det!!!!!!!!!

AnonymBruker
Skrevet

I kveld gidder jeg ikke prøve å sove før jeg vet jeg sovner. Det er jo bare bortkastet tid. Skal jeg ligge der i timesvis og stirre i veggen, bare fordi det er det som er "moralsk riktig"?

Så da vet dere det!!!!!!!!!

jeg gidder heller ikke sove før jeg vet jeg sovner, så du er ikke alene. 

er jo deilig å sove vekk dagen 

Anonymous poster hash: 52bca...8fd

Skrevet

jeg gidder heller ikke sove før jeg vet jeg sovner, så du er ikke alene. 

er jo deilig å sove vekk dagen

Anonymous poster hash: 52bca...8fd

Ja, hvorfor ikke. En kan ikke påvirke trøttheten uansett. Hvis man ikke legger seg, bare for å ligge der i 3 timer og bli mer og mer frustrert, så kan man forsøke å få mer ut av de timene man har fått her på Jorden.

Skulle gjerne hatt mer eller mindre normal døgnrytme jeg ass, men det er nyttesløst å strebe.

Skrevet

Ja, hvorfor ikke. En kan ikke påvirke trøttheten uansett. Hvis man ikke legger seg, bare for å ligge der i 3 timer og bli mer og mer frustrert, så kan man forsøke å få mer ut av de timene man har fått her på Jorden.

Skulle gjerne hatt mer eller mindre normal døgnrytme jeg ass, men det er nyttesløst å strebe.

Vet noen får en type allergimedisiner når de har problemer med å sovne. Kanskje du skulle prøvd det? De har ikke bivirkninger sånn som sovemedisiner har. Hørt folk si de føler seg fyllesyke hele dagen etter å ha tatt sovemedisin på kvelden. Også kan du passe på hva du drikker på kvelden, holde deg unna kaffe og cola ;) Det er ikke noe vits i å legge seg før man vet man får sove. Det er ikke noe poeng i å ligge og irritere seg heller, da er det bedre om du klarer tenke at selv om du ikke får sove så kan du ihvertfall hvile kroppen. Vet ikke jeg, kanskje du har for mange tanker i hodet. Jeg sovner av alle tankene, men det har jeg hørt ikke er normalt. Jeg finner en tanke og fokuserer på den og plutselig er jeg borte. Vet ikke hvor lenge jeg ligger før jeg sovner da. Tipper alt fra 15 min til 1 time.

Nå mista jeg poenget, sorry. Håper du fikk sove godt og at det ikke var noen bestemt hund som vekket deg også kl 07.15 i dag :P

Skrevet

Vet noen får en type allergimedisiner når de har problemer med å sovne. Kanskje du skulle prøvd det? De har ikke bivirkninger sånn som sovemedisiner har. Hørt folk si de føler seg fyllesyke hele dagen etter å ha tatt sovemedisin på kvelden. Også kan du passe på hva du drikker på kvelden, holde deg unna kaffe og cola ;) Det er ikke noe vits i å legge seg før man vet man får sove. Det er ikke noe poeng i å ligge og irritere seg heller, da er det bedre om du klarer tenke at selv om du ikke får sove så kan du ihvertfall hvile kroppen. Vet ikke jeg, kanskje du har for mange tanker i hodet. Jeg sovner av alle tankene, men det har jeg hørt ikke er normalt. Jeg finner en tanke og fokuserer på den og plutselig er jeg borte. Vet ikke hvor lenge jeg ligger før jeg sovner da. Tipper alt fra 15 min til 1 time.

Nå mista jeg poenget, sorry. Håper du fikk sove godt og at det ikke var noen bestemt hund som vekket deg også kl 07.15 i dag :P

Jeg syns sovemedisiner er mye bedre enn antihistamin, for jeg blir trøtt og nedstemt hele neste dag av slikt.

Men er mye man kan gjøre av andre ting, ja. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...