YoplaitDouble Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Jeg begynner med dette senere i dag, og i den forbindelse nevnte psykologen sist at betablokker er uheldig da det bare dekker over symptomer på samme måte som Sobril. Men saken er det at jeg fungerer mye bedre i jobb med betablokker og er generelt mindre oppjagd for småting. Derfor ser jeg det ikke som et alternativ å seponere betablokker. Hvor mye har dette egentlig å si for terapien? Noen meninger om dette? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Det har ingenting å si for terapien. 0 Siter
ISW Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Det er underlig - min terapeut da jeg fikk metakognitiv terapi hadde heller ikke noe til overs for betablokker. Hun var derimot veldig glad i SSRI. Å sette likhetstegn mellom Pranolol og Sobril høres for meg rart ut. 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Ja, men hvis de mener at jeg må seponere dette for at de skal gi meg terapi, får jeg kanskje bare late som jeg har seponert da? Siden det egentlig ikke gjør noe, det er bare de som gjør seg vanskelige 0 Siter
ISW Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 (endret) Ja, men hvis de mener at jeg må seponere dette for at de skal gi meg terapi, får jeg kanskje bare late som jeg har seponert da? Siden det egentlig ikke gjør noe, det er bare de som gjør seg vanskelige Jeg ville personlig gitt F og ikke sagt noe Evt sagt at du tar det ved behov mot en uskyldig hjerterytmeforstyrrelse. Endret 9. mars 2015 av issomethingwrong 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.