AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Når man fra før av er plaget med depresjoner, er det en stor risiko for å bli verre etter en hysterectomi? Er litt skremt over hvordan dette vil gå, ptsd fra før...men operasjonen er dessverre helt nødvendig.Anonymous poster hash: c0679...05b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Nå er det vel lenge siden en trodde at psykisk problemer kom fra livmoren.Så vis dine eggstokker ikke fjernes så har det ingen ting å si for hormon balansen i kroppen.Fjerner du derimot eggstokkene vil du komme i overgangsalderen med de plager det kan føre med seg. Vis du ikke hadde planer om barn så bør du vel ikke bli verre av psykiske lidelser etter operasjonen. Anonymous poster hash: 804a3...2e5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Nå er det vel lenge siden en trodde at psykisk problemer kom fra livmoren.Så vis dine eggstokker ikke fjernes så har det ingen ting å si for hormon balansen i kroppen.Fjerner du derimot eggstokkene vil du komme i overgangsalderen med de plager det kan føre med seg. Vis du ikke hadde planer om barn så bør du vel ikke bli verre av psykiske lidelser etter operasjonen. Anonymous poster hash: 804a3...2e5 Jeg tror depresjonene kanskje ligger i livmoren min, sånn sett blir jeg kanskje frisk av å få den fjernet? Hehe :-). Har lest endel på nett ang dette, og det er litt forskjellig som skrives ang dette. Ble utsatt for overgrep/mobbing da jeg var liten, kledd av og diverse som ikke egner seg på trykk. Er livredd i forkant av inngrepet. Sier jeg noe om det og alle "vet", er det nesten verre enn at jeg lar være å si noe. Bare det at da kan jeg bli behandlet ganske hastig og kaldt. Har blitt operert før andre steder på kroppen og vet det kan skje meget mekanisk, effektivt og ufølsomt. Det gjorde meg ikke noe så lenge jeg ble operert i halsen, men når det skjer der nede blir det noe annet. Det er faktisk det verste marerittet jeg kan tenke meg.Anonymous poster hash: c0679...05b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Du får vel narkose håper jeg,da vil du jo ikke merke hvilken behandling du får, som jeg uansett tror er bra ☺Jeg skal selv inn for et mindre inngrep snart og vet fra før at jeg med alle mine traumer ikke egner meg for lokal bedøvelse.,så jeg har gitt beskjed om dette til sykehuset. Kan du gjøre noe sånn ?Gi beskjed om hva du har opplevd, du trenger jo ikke fortelle alt eller gå i dybden,gi beskjed om hva du trenger før du kommer ,eller den dagen du kommer inn? Jeg har bare positive erfaringer med det,blitt ekstra godt tatt vare på og hennsyn til.Anonymous poster hash: 804a3...2e5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Du får vel narkose håper jeg,da vil du jo ikke merke hvilken behandling du får, som jeg uansett tror er bra ☺Jeg skal selv inn for et mindre inngrep snart og vet fra før at jeg med alle mine traumer ikke egner meg for lokal bedøvelse.,så jeg har gitt beskjed om dette til sykehuset. Kan du gjøre noe sånn ?Gi beskjed om hva du har opplevd, du trenger jo ikke fortelle alt eller gå i dybden,gi beskjed om hva du trenger før du kommer ,eller den dagen du kommer inn? Jeg har bare positive erfaringer med det,blitt ekstra godt tatt vare på og hennsyn til.Anonymous poster hash: 804a3...2e5 Takk for gode råd. Tror jeg må be dem legge meg i narkose før de i det hele tatt foretar seg noenting. Skrekken er en stor hærskare med mennesker som skal konsentrere seg om de nedre deler, at jeg blir liggende på ryggen å må sprike med beina. Da vil jeg sove. Får vel ta en prat med noen ja. Takk igjen.Anonymous poster hash: c0679...05b 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Takk for gode råd. Tror jeg må be dem legge meg i narkose før de i det hele tatt foretar seg noenting. Skrekken er en stor hærskare med mennesker som skal konsentrere seg om de nedre deler, at jeg blir liggende på ryggen å må sprike med beina. Da vil jeg sove. Får vel ta en prat med noen ja. Takk igjen.Anonymous poster hash: c0679...05b Jeg har vært operert nedentil et par ganger i narkose og da har jeg blitt lagt i stolen og fått beina i bøyler og så blitt lagt i narkose. Du kan jo spørre om de kan sette narkosen før du må ha beina i bøylene kanskje? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Jeg har vært operert nedentil et par ganger i narkose og da har jeg blitt lagt i stolen og fått beina i bøyler og så blitt lagt i narkose. Du kan jo spørre om de kan sette narkosen før du må ha beina i bøylene kanskje? Ja, tenkte å be om noe sånt, takk for råd .Anonymous poster hash: c0679...05b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.