AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Har du historikken i hodet vedr problemstillinger til ulike nick... ? Bare lurer Anonymous poster hash: 5710a...8ab 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Ja, for de aller fleste. Særlig om jeg får et par stikkord. Har problemer med AB :-) 0 Siter
ISW Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Ja, for de aller fleste. Særlig om jeg får et par stikkord. Har problemer med AB :-) Jeg krever innsikt i DOL-journalen du har skrevet om meg :-) Tipper den er noe sånt som: ISW: Hoveddiagnose: F42.0 - Hovedsaklig tvangstanker og tvangsgrubling - Tilleggsdiagnose: F45.2 - Hypokondri. Generelt et håpløst tilfelle men viser en viss bedring den senere tid. :-) 0 Siter
DoleMari Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Jeg krever innsikt i DOL-journalen du har skrevet om meg :-) Tipper den er noe sånt som: ISW: Hoveddiagnose: F42.0 - Hovedsaklig tvangstanker og tvangsgrubling - Tilleggsdiagnose: F45.2 - Hypokondri. Generelt et håpløst tilfelle men viser en viss bedring den senere tid. :-) :) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.