Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet, pusset tenner, brukte tanntråd og nå er jeg på vei til IKEA for å kjøpe matoppbevaring så jeg kan lage mat, fryse ned og tine opp. Så skal jeg kjøpe inn mat for hele uka så jeg sparer penger. Dette virket helt uoppnåelig for kort tid siden. Fikk ikke pusset tenner en gang. Håper bare jeg ikke blir manisk? Siden alt plutselig ble så lett? Kanskje er jeg bare frisk.

Skrevet

Da er matoppbevaringen kjøpt inn og jeg kan sette i gang med å lage mat og fryse ned :)

Skrevet

Jeg lagde ti middagsporsjoner med ertesuppe i går, til den nette sum av 20 kroner totalt ;-)  Hvis du vil ha litt mer proteiner, så kan du tilsette f.eks. svinekjøtt (jeg kjøper av og til sånn ferdigkokt svineknoke - eller hva det nå heter) eller litt skinke.

Lykke til med matlagingen:-)

Skrevet

Hold på at du ganske enkelt er frisk. Eller kanskje du er litt hypoman? . Men først og fremst synes jeg du skal nyte tilstanden du er i. Jeg er også ganske gira for tiden og får gjort en masse. Det er så herlig! Jeg blåser lang marsj i om jeg er hypoman. Ikke har jeg noe penger å bruke på tull og tilfeldig sex er over og ut. Jeg skal bare være litt oppmerksom hvis jeg blir overfamiliær og begynner å snakke som en foss.

Lykke til med matprosjektet ditt! Det høres smart ut. Greit å få pusset tenna også.

Skrevet

Møtte venner og de sier de merker stor forskjell på meg i positiv grad

stjernestøv
Skrevet

Møtte venner og de sier de merker stor forskjell på meg i positiv grad

Så flott :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...