missmas Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Jeg våknet, pusset tenner, brukte tanntråd og nå er jeg på vei til IKEA for å kjøpe matoppbevaring så jeg kan lage mat, fryse ned og tine opp. Så skal jeg kjøpe inn mat for hele uka så jeg sparer penger. Dette virket helt uoppnåelig for kort tid siden. Fikk ikke pusset tenner en gang. Håper bare jeg ikke blir manisk? Siden alt plutselig ble så lett? Kanskje er jeg bare frisk. 0 Siter
missmas Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Da er matoppbevaringen kjøpt inn og jeg kan sette i gang med å lage mat og fryse ned 0 Siter
frosken Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Jeg lagde ti middagsporsjoner med ertesuppe i går, til den nette sum av 20 kroner totalt ;-) Hvis du vil ha litt mer proteiner, så kan du tilsette f.eks. svinekjøtt (jeg kjøper av og til sånn ferdigkokt svineknoke - eller hva det nå heter) eller litt skinke. Lykke til med matlagingen:-) 0 Siter
Gondor Skrevet 9. mars 2015 Skrevet 9. mars 2015 Hold på at du ganske enkelt er frisk. Eller kanskje du er litt hypoman? . Men først og fremst synes jeg du skal nyte tilstanden du er i. Jeg er også ganske gira for tiden og får gjort en masse. Det er så herlig! Jeg blåser lang marsj i om jeg er hypoman. Ikke har jeg noe penger å bruke på tull og tilfeldig sex er over og ut. Jeg skal bare være litt oppmerksom hvis jeg blir overfamiliær og begynner å snakke som en foss. Lykke til med matprosjektet ditt! Det høres smart ut. Greit å få pusset tenna også. 0 Siter
missmas Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Skrevet 10. mars 2015 Møtte venner og de sier de merker stor forskjell på meg i positiv grad 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Møtte venner og de sier de merker stor forskjell på meg i positiv grad Så flott 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.