Gå til innhold

Forelsket ca i Alan Turing

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg har aldri noen gang kjent meg så igjen i et annet menneske som denne Alan Turing.

jeg vet ikke hva det var, men for første gang i mitt liv kjente jeg meg igjen.

Det kan være tilfeldig, jeg har jo nå lært hva jeg gjør som er så spesielt feks følge oppskrifter når man får beskjed om at det er nyttig.

Hvis de mener han hadde autisme har jeg det også,

men mer, dette er bare den absolutte drømmevenn

som han tok sitt liv og døde i ensomhet, tror jeg at jeg vil dø.

Min mann er som den kjæresten hans, like NT, like rar, like flink m.m.

Det er så mange likheter og parlaleller, ja jeg blir stille og glad, glad fordi man av og til portretterer oss med asperger, så bra.

Jeg tror jeg har gjort alle de feilene han gjorde i filmen:-( og jeg gjør dem fortsatt, fordi i øyeblikket er det jo riktig.

Jeg er like naiv:-(

Jeg er like logisk i situasjoner der det blir oppfattet som at jeg er kald osv...

Jeg skulle ønsker vi med de vanskene evnet å bli venner, da kunne vi blitt litt av et team.

( feks på filmen nå, selv om Bella Dotte, komisk nok var ledsager på meg, ledsaget jeg henne ut, da vi først havnet inn i en ny kinosal som viste film, da tenkte jeg " følg nødlys, raskt kom vi ut i munkedamsveien.Jeg vet ikke hva hun fikk med seg, men hun sa selv hun trenger å kontakte Statped i trondheim, det trenger hun nok)

Bella Dotte er ikke dum, jeg tror vi har ca samme IQ, likevel roter hun seg fælt bort.

Hun faller ikke bare i myra, nei hun roter seg så bort at hun absolutt trenger hjelp.

Jeg trenger mindre hjelp, derfor ble det komisk da hun gikk på toalettet og jeg redegjorde for hvor min ledsager var. Jeg tror nok de tenkte jeg var ledsager på henne :lol:

Men se den filmen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...