frosken Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Det er målet mitt å klare meg uten ja og ta fatt på min livsoppgave, nå er jeg bare i dvale. Selv om det ikke gikk bra sist kan det gå bra nå, kanskje jeg er sterkere nå enn sist. Kan jo prøve meg 2 mg en stund å se hvordan det går. Ja medisiner gjør noe med kroppen, det er nå helt sikkert. Hva tar du medisiner mot? Jeg synes du skal finne frem noen av de innleggene du skrev på dol da du ble så dårlig i fjor. Du skrev den gangen at du aldri skulle slutte med medisinene dine igjen. Jeg synes du skal si ja til en innleggelse, og så forsøke å få forklart hvordan de siste månedene har vært for deg. Sett fra mitt perspektiv har du ikke hatt god livskvalitet, men du pleier heller ikke å få det bra når du seponerer medisinene. Du må prøve å komme i dialog med en psykiater slik at dere sammen kan komme frem til optimal medisinering, tenker jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Skrevet 10. mars 2015 Jeg synes du skal finne frem noen av de innleggene du skrev på dol da du ble så dårlig i fjor. Du skrev den gangen at du aldri skulle slutte med medisinene dine igjen. Jeg synes du skal si ja til en innleggelse, og så forsøke å få forklart hvordan de siste månedene har vært for deg. Sett fra mitt perspektiv har du ikke hatt god livskvalitet, men du pleier heller ikke å få det bra når du seponerer medisinene. Du må prøve å komme i dialog med en psykiater slik at dere sammen kan komme frem til optimal medisinering, tenker jeg. Er ikke så flink til å finne gamle innlegg, så det går ikke. Bra du ser jeg ikke har hatt god livskvalitet for det stemmer, og jeg er så lei. Skulle ikke være nødvendig med innleggelse for å komme i dialog med en psykiater i grunn, det syns jeg er dårlig. Blir jeg innlagt så blir jeg bare sittende og liggende på et rom, det er ikke bra det heller. 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Vil ikke ta risperdal sprøyte, var jo det de ville tilby. Hater å være innlagt. Jeg vet du hater det men alternativet er å gå slik som du gjør og/eller ende opp som i fjor sommer. Du kan faktisk få hjelp mot det du strever med slik et par andre skriver under/ over(?) her 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Skrevet 10. mars 2015 Jeg vet du hater det men alternativet er å gå slik som du gjør og/eller ende opp som i fjor sommer. Du kan faktisk få hjelp mot det du strever med slik et par andre skriver under/ over(?) her Ja men det burde gå an å få hjelp uten å være innlagt, skulle tro de trodde jeg ble dårlig av å skifte medisin. Er det verdt det da? Dere er vel lei av at jeg skriver om medisiner nå, føler akkurat nå at det er bedre uten. Skal prøve å lete opp gamle innlegg, må vel skrive det jeg skrev i overskriften da? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Skrevet 10. mars 2015 Fant et innlegg da, jeg skrev jeg skulle huske denne sommeren. Har ikke tenkt å slutte helt med risperdal med en gang, bare trappe ned 1 mg til i begynnelsen. 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Ja men det burde gå an å få hjelp uten å være innlagt, skulle tro de trodde jeg ble dårlig av å skifte medisin. Er det verdt det da? Dere er vel lei av at jeg skriver om medisiner nå, føler akkurat nå at det er bedre uten. Skal prøve å lete opp gamle innlegg, må vel skrive det jeg skrev i overskriften da? Jeg er ikke lei av at du snakker om det som opptar deg men jeg blir lei meg når jeg ser du begynner å velge destruktivt, håper du ser forskjellen stjernestøv. Og det gjør du nå med å ville "åpne opp for det åndelige" igjen, det er straka veien til sykdom for din del. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Skrevet 10. mars 2015 Jeg er ikke lei av at du snakker om det som opptar deg men jeg blir lei meg når jeg ser du begynner å velge destruktivt, håper du ser forskjellen stjernestøv. Og det gjør du nå med å ville "åpne opp for det åndelige" igjen, det er straka veien til sykdom for din del. Ok, godt du ikke er lei av det da Jeg er veldig lei nå av meg selv og denne tilværelsen, det er bare det at jeg savner å være åndelig og det er en del av meg. Kan bare ikke gi slipp på den delen, det går ikke. Alt føles tomt og tungt, og nei jeg klarer ikke fylle det med noe ant eller finne nye sider av meg selv. Føler meg så dau på en måte, og sånn skal det ikke være. 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Ok, godt du ikke er lei av det da Jeg er veldig lei nå av meg selv og denne tilværelsen, det er bare det at jeg savner å være åndelig og det er en del av meg. Kan bare ikke gi slipp på den delen, det går ikke. Alt føles tomt og tungt, og nei jeg klarer ikke fylle det med noe ant eller finne nye sider av meg selv. Føler meg så dau på en måte, og sånn skal det ikke være. Jeg skjønner godt du er mektig lei, du har ikke hatt det bra i det hele tatt denne siste tiden. Det jeg ikke klarer å begripe er hva du har å tape på å la deg hjelpe fremfor å ordne med medisinene selv, la dette bli deres problem og samarbeid for å finne løsninger. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Skrevet 11. mars 2015 Jeg skjønner godt du er mektig lei, du har ikke hatt det bra i det hele tatt denne siste tiden. Det jeg ikke klarer å begripe er hva du har å tape på å la deg hjelpe fremfor å ordne med medisinene selv, la dette bli deres problem og samarbeid for å finne løsninger. Har lyst å finne løsninger jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.