AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Hei jeg skal kansje til utredning for add for jeg har mye konsentrasjons og oppmerksomhetsvansker men jeg har en annen diagnose som heter digeorge syndrom og noen av symptomene i digeorge er veldig likt på add og adhd, fastlegen min skulle sjekke ut informasjon om diagnosen min å se om det var nødvendig med en utredning kan det være nødvendig med utredning for add? Anonymous poster hash: 60990...014 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Et meget vanskelig spørsmål å svare på. Det er selvsagt mulig å ha begge lidelser som i så fall gir ekstra problemer. ADD kan behandles, så om du har dette, vil behandling gi deg mindre problemer. Jeg anbefaler deg at du ringer til Frambu 64 85 60 00 og ber om råd fra dem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Et meget vanskelig spørsmål å svare på. Det er selvsagt mulig å ha begge lidelser som i så fall gir ekstra problemer. ADD kan behandles, så om du har dette, vil behandling gi deg mindre problemer. Jeg anbefaler deg at du ringer til Frambu 64 85 60 00 og ber om råd fra dem. hvor lang tid eventuelt vil en utredning for add ta? Anonymous poster hash: 60990...014 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.