Gå til innhold

Utredning for add

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg skal kansje til utredning for add for jeg har mye konsentrasjons og oppmerksomhetsvansker men jeg har en annen diagnose som heter digeorge syndrom og noen av symptomene i digeorge er veldig likt på add og adhd, fastlegen min skulle sjekke ut informasjon om diagnosen min å se om det var nødvendig med en utredning kan det være nødvendig med utredning for add?

Anonymous poster hash: 60990...014

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Et meget vanskelig spørsmål å svare på. Det er selvsagt mulig å ha begge lidelser som i så fall gir ekstra problemer. ADD kan behandles, så om du har dette, vil behandling gi deg mindre problemer.

Jeg anbefaler deg at du ringer til Frambu 64 85 60 00 og ber om råd fra dem.

AnonymBruker
Skrevet
  Nils Håvard Dahl, psykiater skrev (På 10.3.2015 den 21.13):

Et meget vanskelig spørsmål å svare på. Det er selvsagt mulig å ha begge lidelser som i så fall gir ekstra problemer. ADD kan behandles, så om du har dette, vil behandling gi deg mindre problemer.

Jeg anbefaler deg at du ringer til Frambu 64 85 60 00 og ber om råd fra dem.

hvor lang tid eventuelt vil en utredning for add ta? 

Anonymous poster hash: 60990...014

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...