frosken Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Hehe.... du skal ha noen ekstra poeng for at du tør å be så direkte. Men jeg synes kanskje det er best om du finner en måte å trøste deg selv på. Hva ville du ha sagt til en annen person i din situasjon? Også synes jeg du skal gå og sette deg i stuen sammen med noen andre i familien din dersom noen av dem er hjemme. Eller gå i gang og bake brød. Avled deg selv litt, slik du ville ha forsøkt å avlede - og trøste - dersom et av dine barn var fortvilet. 0 Siter
Gjest Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Det er ikke lett Frosken. Men:Jeg bør logge av før jeg ydmyker meg selv ytterligere . Se bort fra denne henvendelsen 0 Siter
DoleMari Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Det er ikke lett Frosken. Men:Jeg bør logge av før jeg ydmyker meg selv ytterligere . Se bort fra denne henvendelsen Du ydmyker deg ikke i de hele tatt. Finn fram hekletøyet ditt:) Klapp deg selv på skulderen og gi deg selv en god klem! Det fortjener du! 0 Siter
Gjest Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Du ydmyker deg ikke i de hele tatt. Finn fram hekletøyet ditt:) Klapp deg selv på skulderen og gi deg selv en god klem! Det fortjener du! Snilt sagt , men jeg understreker : ikke gi meg trøst La meg heller drukne i selvforakt og forbannelse g skam 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Hjelpes så mange dramatiske og store ord på en gang...Hva med å skrive ei svulstig bok.... Anonymous poster hash: 3c142...6ef 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Snilt sagt , men jeg understreker : ikke gi meg trøst Joda jeg sender deg en god klem 0 Siter
Toga Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Det hadde vært trøst å kunne se dette på ordentlig: Jeg mener... bare se på intensiteten på de flammene... det velter jo ut operahus med inferno... også ser du oppover fjellsiden der, hvordan det begynner å ryke... flere titalls meter unna... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.