Gå til innhold

Jeg er redd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt engstelig. Tok en tablett "som skulle hjelpe" som en vennine gav meg, men jeg fikk bare mer angst og jeg føler meg skjelven og redd. Det var bare dumt av meg, men nå er jo det gjort, så får bare vente til det blir bedre... i mellomtiden er jeg nå redd for at både det ene og det andre skal skje... føler meg så alene i natta....er det noen der ute?

Anonymous poster hash: 1ee99...faf

AnonymBruker
Skrevet

Hva er du redd for? 

Anonymous poster hash: cccde...c21
Skrevet

Det går nok bra skal du se:)

Mest sannsynlig er det angst fordi du er redd for hvordan tablett du tok. Men det er nok ikke farlig med bare en tablett.

Håper du får sove snart

AnonymBruker
Skrevet

Hva er du redd for?  Anonymous poster hash: cccde...c21

Alt mulig...men mest av alt for å dø...vet det er dumt bare pga 1 tablett...men jeg skjelver og har angst...irriterende hvor dum man kan bli...håper bare alt går bra..

AnonymBruker
Skrevet

Det går nok bra skal du se:)

Mest sannsynlig er det angst fordi du er redd for hvordan tablett du tok. Men det er nok ikke farlig med bare en tablett.

Håper du får sove snart

Takk for det, tror ikke jeg får sove med det første :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår at du er engstelig, men som du er inne på er tanken om å dø av den ene tabletten irrasjonell. Dette går fint!

Skrevet

Alt mulig...men mest av alt for å dø...vet det er dumt bare pga 1 tablett...men jeg skjelver og har angst...irriterende hvor dum man kan bli...håper bare alt går bra..

Var det legemiddel tablett? Da kommer du garantert ikke til å dø ;)

Kanskje du burde spise litt? Kanskje det hjelper. Så du føler du har fått i deg mer enn bare tabletten om det gir mening

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår at du er engstelig, men som du er inne på er tanken om å dø av den ene tabletten irrasjonell. Dette går fint! Anonymous poster hash: cccde...c21

Men jeg tygget den, for den var så stor...og så fant jeg ut at det er depottablett! Da kommer jo all virkning på én gang? Er ikke det farlig? Jeg gjør iallefall aldri noe slikt igjen....sitter her og kjenner etter på hjertet og alle ting i kroppen....

Skrevet

Takk for det, tror ikke jeg får sove med det første :(

Skjønner.

Hva med å se noe morsont på tv? Og sitte oppe til du blir så trøtt at du sovner?

Hvis jeg er alt for redd ender det ofte med at jeg sitter oppe en stund. Helt til jeg ikke klarer være våken lenger. Jeg mener ikke at du burde være våken. Klarer du sove før er det bra.

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg tygget den, for den var så stor...og så fant jeg ut at det er depottablett! Da kommer jo all virkning på én gang? Er ikke det farlig? Jeg gjør iallefall aldri noe slikt igjen....sitter her og kjenner etter på hjertet og alle ting i kroppen....

Er du i tvil om dette er farlig kan du ringe legevakten å forhøre deg. Kanskje det kan være med på å roe deg ned så du kan slippe å sitte å kjenne etter alt mulig i kroppen?

AnonymBruker
Skrevet

Er du i tvil om dette er farlig kan du ringe legevakten å forhøre deg. Kanskje det kan være med på å roe deg ned så du kan slippe å sitte å kjenne etter alt mulig i kroppen? Anonymous poster hash: cccde...c21

Jeg tør ikke...mannen er hjemme og har ikke sagt noe, tør ikke si noe heller og han vil skjønne om jeg ringer legevakten. Så jeg satt meg selv i en dum situasjon, kan du si. Dette gjør jeg aldri igjen...

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner.

Hva med å se noe morsont på tv? Og sitte oppe til du blir så trøtt at du sovner?

Hvis jeg er alt for redd ender det ofte med at jeg sitter oppe en stund. Helt til jeg ikke klarer være våken lenger. Jeg mener ikke at du burde være våken. Klarer du sove før er det bra.

Ja, kanskje se litt på tv, prøve tenke på noe annet...merker at i de øyeblikkene jeg ikke tenker så mye, så føler jeg meg bedre..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tør ikke...mannen er hjemme og har ikke sagt noe, tør ikke si noe heller og han vil skjønne om jeg ringer legevakten. Så jeg satt meg selv i en dum situasjon, kan du si. Dette gjør jeg aldri igjen...

Skjønner...Jeg er i grunnen sikker på at dette går helt fint selv om jeg forstår angsten rundt dette. Du får forsøke se det hele som en "dårlig erfaring". Og du lærte noe av det, så aldri så gæli, så ett eller annet :)

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner...Jeg er i grunnen sikker på at dette går helt fint selv om jeg forstår angsten rundt dette. Du får forsøke se det hele som en "dårlig erfaring". Og du lærte noe av det, så aldri så gæli, så ett eller annet :)Anonymous poster hash: cccde...c21

Det frister ikke til gjentakelse kan du si...det går vel bra, har hatt det slik nå i tre timer...virkningen kan jo ikke vare evig. Får prøve å se på Beck eller noe på tv...

AnonymBruker
Skrevet

Det frister ikke til gjentakelse kan du si...det går vel bra, har hatt det slik nå i tre timer...virkningen kan jo ikke vare evig. Får prøve å se på Beck eller noe på tv...

Nei  det forstår jeg. Klart det går bra! Om ikke Beck frister er det litt humor på TV3 akkurat nå :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei  det forstår jeg. Klart det går bra! Om ikke Beck frister er det litt humor på TV3 akkurat nå :)Anonymous poster hash: cccde...c21

Tenkte å se en bra dokumentar som begynner snart, kanskje det får tankene litt bort. Ja, det går nok bra, er litt roligere nå, håper det varer.

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det! Godt å lese at du er roligere. Kos deg med dokumentaren :)

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det! Godt å lese at du er roligere. Kos deg med dokumentaren :)

Takk! Dokumentaren var god og nå er det endelig tid for litt søvn. Setter veldig stor pris på støtten i natt :) føler meg bra nå om enn litt trøtt :)

Skrevet

Takk! Dokumentaren var god og nå er det endelig tid for litt søvn. Setter veldig stor pris på støtten i natt :) føler meg bra nå om enn litt trøtt :)

Håper dagen idag gikk bedre, og at du får sove inatt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...