Caylee Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Sorger skal alltid tas på forskudd. Slik unngår man å bli skuffet Akuratt slik tenker jeg å Er egentlig smart være litt pestimistisk 0 Siter
Trine Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Skrevet 11. mars 2015 Akuratt slik tenker jeg å Er egentlig smart være litt pestimistisk Ja, ikke sant, hvorfor er ingen andre enige med oss i det? 0 Siter
Caylee Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Ja, ikke sant, hvorfor er ingen andre enige med oss i det? Godt spørsmål Som Toga sa så gir litt pesstimisme litt trygget (vet jeg skrev ordet feil) hehe 0 Siter
slabbedask Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Ja, ikke sant, hvorfor er ingen andre enige med oss i det? Jeg er det (bare lekte positiv i svaret). Men men. 0 Siter
slabbedask Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 (endret) Jeg har gått hele livet og latet som jeg er "normal". Det har tatt knekken på meg, nå er jeg utslitt av det. Men kanskje det blir lettere dersom jeg vet at det er en grunn til at jeg syns det er vanskelig. Hvis du får den diagnosen, hva har du tenke å gjøre framover da? (Jeg mener, det finnes ingen behandling, så du kan ikke bli "frisk" og "normal") Endret 11. mars 2015 av slabbedask 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Sorger skal alltid tas på forskudd. Slik unngår man å bli skuffet Jeg syns det høres/slik jeg leser det, ut som et: Dårlig utgangspunkt for å få det ebdre. Jeg har god erfaring med å ta en dag og en tanke av gangen, det rommer nok bekymring. 0 Siter
Trine Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Skrevet 11. mars 2015 Hvis du får den diagnosen, hva har du tenke å gjøre framover da? (Jeg mener, det finnes ingen behandling, så du kan ikke bli "frisk" og "normal") Da har jeg tenkt til å akseptere at jeg er rar 0 Siter
Trine Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Skrevet 11. mars 2015 Jeg syns det høres/slik jeg leser det, ut som et: Dårlig utgangspunkt for å få det ebdre. Jeg har god erfaring med å ta en dag og en tanke av gangen, det rommer nok bekymring. Tja, ikke nødvendigvis. Om man er skikkelig positiv til noe og det ikke går slik man hadde håpet/trodd så er vel muligheten for å synke dypt større enn om man ikke har noen forventninger i utgangspunktet. Ikke vet jeg, men noen ganger er det lurt å være litt pessimistisk/realistisk. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Tja, ikke nødvendigvis. Om man er skikkelig positiv til noe og det ikke går slik man hadde håpet/trodd så er vel muligheten for å synke dypt større enn om man ikke har noen forventninger i utgangspunktet. Ikke vet jeg, men noen ganger er det lurt å være litt pessimistisk/realistisk. hm jeg forstår det du skriver, men jeg er ikke sånn,, kanksje det er litt som er være A og B menneske? Ikke noe er best, det er bare forskjellig? 0 Siter
Trine Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Skrevet 11. mars 2015 hm jeg forstår det du skriver, men jeg er ikke sånn,, kanksje det er litt som er være A og B menneske? Ikke noe er best, det er bare forskjellig? Jeg tror det er bra at det finnes både optimister og pessimister. Jeg tror vel egentlig at optimistene generelt har det bedre enn pessimistene, men at vi trengs for å holde igjen andre litt, det er jeg overbevist om. optimistene kommer gjerne med masse ideer og kan sette igang store prosjekter uten å tenke konsekvenser, da er pessimisten bra for å informere om alle mulige problemer/utfordringer som kan dukke opp på veien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.