berreundrar Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Synes at psykiatriforumet er blitt "overtatt" av folk med AS. Ikke at det gjør meg noe, men er bare en betraktning. Vanket her i tidligere tider (under andre nick), men erfarer at det ikke er lett å komme inn igjen siden det virker som om det er blitt litt klikkete her. Det føles også som om folk generelt har imot spesielt meg siden jeg har sagt at jeg tror på Gud. Da er jeg liksom bannlyst og ikke ønsket her. Får inntrykk av at jeg omtrent blir hatet for mine meninger. Jeg har uttalt meg spesielt om abort, og jeg vet jeg har flertallet mot meg. Har prøvd noen ganger å komme med innspill på andre temaer, men får aldri en kommentar tilbake. Det virker som om folk tenker: "Ånei, det er hun kristne kjerringa igjen. Hun gidder jeg ikke å svare". (Sannheten er jo at det ikke stikker så dypt hos meg, men jeg tror på Gud og er imot abort (-dog ikke under enhver forutsetning). Så er det noe å hate meg for? Jeg vet jeg var ufin mot en her og ba ham ta seg en pille. Det var igrunnen ment humoristisk siden en som heter Sør pleide å si det til sine meningsmotstandere. Men når ingen husker det, blir det jo ikke morsomt. Forstår det. Men det var faktisk mye morsommere og mer interessant å være her før når Sør var her. Da ble det mange diskusjoner og lange tråder. Nå er det bare dødt i forhold. Prøver jeg å få i gang en debatt, blir det kun to-tre sure svar. Og prøver jeg å svare andre blir jeg oversett uten respons på det jeg svarer. Og spør jeg nhd om noe får jeg ikke svar, enda det er alvorlige spørsmål. Og jeg blir uansett misforstått, så ingen vits i å henge her lenger. Savner dol slik det var før. Takk for meg. Hilsen den ufordragelige, onde, fæle. idiotiske berreundrar. 0 Siter
Trine Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 (endret) Jeg forstår ikke hvor du får det ifra at folk hater deg. Tror ikke det er noen her som hater deg. Klart man blir lei av å hele tiden diskutere abort, det finnes jo så mange andre ting man kan diskutere. Du kommer også med noen unødvendige og litt mobbete kommentarer. Folk setter ikke pris på slikt. At du ikke får respons på dine innlegg er ikke så unormalt og ikke noe man skal ta personlig. Det er ikke alltid man har noe å svare. Tror det er mer tilfeldig at du ikke får respons enn at folk hater deg. Endret 11. mars 2015 av Trine 0 Siter
FGT Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Synes at psykiatriforumet er blitt "overtatt" av folk med AS. Ikke at det gjør meg noe, men er bare en betraktning. Vanket her i tidligere tider (under andre nick), men erfarer at det ikke er lett å komme inn igjen siden det virker som om det er blitt litt klikkete her. Det føles også som om folk generelt har imot spesielt meg siden jeg har sagt at jeg tror på Gud. Da er jeg liksom bannlyst og ikke ønsket her. Får inntrykk av at jeg omtrent blir hatet for mine meninger. Jeg har uttalt meg spesielt om abort, og jeg vet jeg har flertallet mot meg. Har prøvd noen ganger å komme med innspill på andre temaer, men får aldri en kommentar tilbake. Det virker som om folk tenker: "Ånei, det er hun kristne kjerringa igjen. Hun gidder jeg ikke å svare". (Sannheten er jo at det ikke stikker så dypt hos meg, men jeg tror på Gud og er imot abort (-dog ikke under enhver forutsetning). Så er det noe å hate meg for? Jeg vet jeg var ufin mot en her og ba ham ta seg en pille. Det var igrunnen ment humoristisk siden en som heter Sør pleide å si det til sine meningsmotstandere. Men når ingen husker det, blir det jo ikke morsomt. Forstår det. Men det var faktisk mye morsommere og mer interessant å være her før når Sør var her. Da ble det mange diskusjoner og lange tråder. Nå er det bare dødt i forhold. Prøver jeg å få i gang en debatt, blir det kun to-tre sure svar. Og prøver jeg å svare andre blir jeg oversett uten respons på det jeg svarer. Og spør jeg nhd om noe får jeg ikke svar, enda det er alvorlige spørsmål. Og jeg blir uansett misforstått, så ingen vits i å henge her lenger. Savner dol slik det var før. Takk for meg. Hilsen den ufordragelige, onde, fæle. idiotiske berreundrar.Synes at psykiatriforumet er blitt "overtatt" av folk med AS. Ikke at det gjør meg noe, men er bare en betraktning. Vanket her i tidligere tider (under andre nick), men erfarer at det ikke er lett å komme inn igjen siden det virker som om det er blitt litt klikkete her. Det føles også som om folk generelt har imot spesielt meg siden jeg har sagt at jeg tror på Gud. Da er jeg liksom bannlyst og ikke ønsket her. Får inntrykk av at jeg omtrent blir hatet for mine meninger. Jeg har uttalt meg spesielt om abort, og jeg vet jeg har flertallet mot meg. Har prøvd noen ganger å komme med innspill på andre temaer, men får aldri en kommentar tilbake. Det virker som om folk tenker: "Ånei, det er hun kristne kjerringa igjen. Hun gidder jeg ikke å svare". (Sannheten er jo at det ikke stikker så dypt hos meg, men jeg tror på Gud og er imot abort (-dog ikke under enhver forutsetning). Så er det noe å hate meg for? Jeg vet jeg var ufin mot en her og ba ham ta seg en pille. Det var igrunnen ment humoristisk siden en som heter Sør pleide å si det til sine meningsmotstandere. Men når ingen husker det, blir det jo ikke morsomt. Forstår det. Men det var faktisk mye morsommere og mer interessant å være her før når Sør var her. Da ble det mange diskusjoner og lange tråder. Nå er det bare dødt i forhold. Prøver jeg å få i gang en debatt, blir det kun to-tre sure svar. Og prøver jeg å svare andre blir jeg oversett uten respons på det jeg svarer. Og spør jeg nhd om noe får jeg ikke svar, enda det er alvorlige spørsmål. Og jeg blir uansett misforstått, så ingen vits i å henge her lenger. Savner dol slik det var før. Takk for meg. Hilsen den ufordragelige, onde, fæle. idiotiske berreundrar. Ja da skjønner jeg deg hvis du føler det slik. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du tar dette inn over deg på den måten ? Kan være enig ar enkelte kan være noe uforskammet og useriøse her inne i sine komentarer. Jeg tror også på gud, og hvis noen skulle bli provisert av det, så må det bli deres problem. En skal jo være litt foirsiktig med å ta opp alt for delikate temaer. Jeg ville ikke se noe mer en det jeg ville se med fult navn. sånn sett har jeg egentlig ikke behov for å være anonym heller. Tror det er lurt å holde seg til et nick, for hvis du skifter flere ganger, så kan det oppfattes som du ikke helt står for det du sier, selv om jeg ikke henger meg opp i det. Ser at det noen få som bruker anonym bruker , og noen her registrerer at de blander sammen andre nick, men jeg ha ikke peiling på hvem som gjør det. Men etter en tid her, så har jeg i hvertfall oppfattet det slik, at den ene tror på gud og en annen anonym bruker tror ikke på gud. I begynnelsen stusset jeg på hvem er hvem her nå. Hold deg til et nick, så skal jeg i hverfall kommentere det hvis det er intressant. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Synes at psykiatriforumet er blitt "overtatt" av folk med AS. Ikke at det gjør meg noe, men er bare en betraktning. Vanket her i tidligere tider (under andre nick), men erfarer at det ikke er lett å komme inn igjen siden det virker som om det er blitt litt klikkete her. Det føles også som om folk generelt har imot spesielt meg siden jeg har sagt at jeg tror på Gud. Da er jeg liksom bannlyst og ikke ønsket her. Får inntrykk av at jeg omtrent blir hatet for mine meninger. Jeg har uttalt meg spesielt om abort, og jeg vet jeg har flertallet mot meg. Har prøvd noen ganger å komme med innspill på andre temaer, men får aldri en kommentar tilbake. Det virker som om folk tenker: "Ånei, det er hun kristne kjerringa igjen. Hun gidder jeg ikke å svare". (Sannheten er jo at det ikke stikker så dypt hos meg, men jeg tror på Gud og er imot abort (-dog ikke under enhver forutsetning). Så er det noe å hate meg for? Jeg vet jeg var ufin mot en her og ba ham ta seg en pille. Det var igrunnen ment humoristisk siden en som heter Sør pleide å si det til sine meningsmotstandere. Men når ingen husker det, blir det jo ikke morsomt. Forstår det. Men det var faktisk mye morsommere og mer interessant å være her før når Sør var her. Da ble det mange diskusjoner og lange tråder. Nå er det bare dødt i forhold. Prøver jeg å få i gang en debatt, blir det kun to-tre sure svar. Og prøver jeg å svare andre blir jeg oversett uten respons på det jeg svarer. Og spør jeg nhd om noe får jeg ikke svar, enda det er alvorlige spørsmål. Og jeg blir uansett misforstått, så ingen vits i å henge her lenger. Savner dol slik det var før. Takk for meg. Hilsen den ufordragelige, onde, fæle. idiotiske berreundrar. Du er ikke alene om å tro og mene det du skriver i andre avsnitt. Alle er bare ikke like tøffe til å stå frem på et forum med sterk motstand på disse områder.Anonymous poster hash: 2548f...3e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Slike meninger passer på åpent . Ellers er min erfaring at gjengangerne som spyr ut flest mulig enkle spørsmål og bruker forumet som dagbok er de om få svar. Hvis man faktisk lurer på et PSYIKATRISK spørsmål en sjelden gang, har brukt tid på innlegget i den hensikt å få frem problemstillingen korrekt for å øke muligheten for få et korrekt svar, blir det hoppet over. Det krever for mye . Så hold deg til : Honning og tran, Mensa IQ test, misunnelig på søsteren min , avlyse timen og den type spørsmål. Gjerne flere ganger i uka eller hver dag med samme nick Da får du svar. Anonymous poster hash: d71d8...b71 0 Siter
Toga Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Så er det noe å hate meg for? Jeg vet jeg var ufin mot en her og ba ham ta seg en pille. Det var igrunnen ment humoristisk siden en som heter Sør pleide å si det til sine meningsmotstandere. Men når ingen husker det, blir det jo ikke morsomt. Forstår det. Jeg syns ikke det var ufint... setter pris på folk som ikke er sånn smiskete og "logrete" som andre. 0 Siter
slabbedask Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Du er ikke alene om å tro og mene det du skriver i andre avsnitt. Alle er bare ikke like tøffe til å stå frem på et forum med sterk motstand på disse områder. Nei, det er "fali" å stå frem med egne "upopulære" meninger på et nettforum. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Synes at psykiatriforumet er blitt "overtatt" av folk med AS. Ikke at det gjør meg noe, men er bare en betraktning. Vanket her i tidligere tider (under andre nick), men erfarer at det ikke er lett å komme inn igjen siden det virker som om det er blitt litt klikkete her. Det føles også som om folk generelt har imot spesielt meg siden jeg har sagt at jeg tror på Gud. Da er jeg liksom bannlyst og ikke ønsket her. Får inntrykk av at jeg omtrent blir hatet for mine meninger. Jeg har uttalt meg spesielt om abort, og jeg vet jeg har flertallet mot meg. Har prøvd noen ganger å komme med innspill på andre temaer, men får aldri en kommentar tilbake. Det virker som om folk tenker: "Ånei, det er hun kristne kjerringa igjen. Hun gidder jeg ikke å svare". (Sannheten er jo at det ikke stikker så dypt hos meg, men jeg tror på Gud og er imot abort (-dog ikke under enhver forutsetning). Så er det noe å hate meg for? Jeg vet jeg var ufin mot en her og ba ham ta seg en pille. Det var igrunnen ment humoristisk siden en som heter Sør pleide å si det til sine meningsmotstandere. Men når ingen husker det, blir det jo ikke morsomt. Forstår det. Men det var faktisk mye morsommere og mer interessant å være her før når Sør var her. Da ble det mange diskusjoner og lange tråder. Nå er det bare dødt i forhold. Prøver jeg å få i gang en debatt, blir det kun to-tre sure svar. Og prøver jeg å svare andre blir jeg oversett uten respons på det jeg svarer. Og spør jeg nhd om noe får jeg ikke svar, enda det er alvorlige spørsmål. Og jeg blir uansett misforstått, så ingen vits i å henge her lenger. Savner dol slik det var før. Takk for meg. Hilsen den ufordragelige, onde, fæle. idiotiske berreundrar. Tror ingen hater deg og det er fint å ha folk her med ulike meninger, håper du ikke forsvinner 0 Siter
berreundrar Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Skrevet 12. mars 2015 Ja da skjønner jeg deg hvis du føler det slik. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du tar dette inn over deg på den måten ? Kan være enig ar enkelte kan være noe uforskammet og useriøse her inne i sine komentarer. Jeg tror også på gud, og hvis noen skulle bli provisert av det, så må det bli deres problem. En skal jo være litt foirsiktig med å ta opp alt for delikate temaer. Jeg ville ikke se noe mer en det jeg ville se med fult navn. sånn sett har jeg egentlig ikke behov for å være anonym heller. Tror det er lurt å holde seg til et nick, for hvis du skifter flere ganger, så kan det oppfattes som du ikke helt står for det du sier, selv om jeg ikke henger meg opp i det. Ser at det noen få som bruker anonym bruker , og noen her registrerer at de blander sammen andre nick, men jeg ha ikke peiling på hvem som gjør det. Men etter en tid her, så har jeg i hvertfall oppfattet det slik, at den ene tror på gud og en annen anonym bruker tror ikke på gud. I begynnelsen stusset jeg på hvem er hvem her nå. Hold deg til et nick, så skal jeg i hverfall kommentere det hvis det er intressant. Hei og takk for svar. De eneste "nickene" jeg har mulighet til å skifte mellom er AnonymBruker og berreundrar. Har ikke flere nick-muligheter/alternativer. 0 Siter
påskelilje Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Ingen hater deg. Flott at du er her :-) Vi trenger flere tråder på Åpent forum og de andre foraene! 0 Siter
berreundrar Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Skrevet 12. mars 2015 Slike meninger passer på åpent . Ellers er min erfaring at gjengangerne som spyr ut flest mulig enkle spørsmål og bruker forumet som dagbok er de om få svar. Hvis man faktisk lurer på et PSYIKATRISK spørsmål en sjelden gang, har brukt tid på innlegget i den hensikt å få frem problemstillingen korrekt for å øke muligheten for få et korrekt svar, blir det hoppet over. Det krever for mye . Så hold deg til : Honning og tran, Mensa IQ test, misunnelig på søsteren min , avlyse timen og den type spørsmål. Gjerne flere ganger i uka eller hver dag med samme nick Da får du svar. Anonymous poster hash: d71d8...b71 Ja, jeg har tenkt samme tanker jeg også. Det blir for krevende for nhd å svare på innviklede vanskelige spørsmål, men jeg forstår det godt siden han ikke kjenner noen av oss personlig. Det beste er jo å snakke med egen lege som kjenner oss, da kan vi få gode svar. Også enig i at det kan virke som om det er gjengangerne som får svar. De som har kjente og kjære nick i nhds og andres øyne. Og også de som maser mest ved å stille de samme spørsmålene flere ganger i uka får svar. Men jeg har iallefall forstått at dol ikke er et forum for meg. Heretter holder jeg meg til virkeligheten og snakker med mennesker ansikt til ansikt og med egen lege. Tror det er det beste for meg. 0 Siter
berreundrar Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Skrevet 12. mars 2015 Ingen hater deg. Flott at du er her :-) Vi trenger flere tråder på Åpent forum og de andre foraene! Hehe, takk for forsøk på trøst. Men helt ærlig så trenger jeg ingen trøst. Jeg har funnet ut (igjen) at nettforum ikke funker for meg. Det er så utrolig mye kommunikasjons-informasjon som går tapt når man skriver istedet for å snakke ansikt til ansikt. Når man skriver som ukjent til andre ukjente mistes det mye på veien fra sender til mottaker. Mimikk, tonefall, etc. Så dette er ikke noe for meg. 0 Siter
berreundrar Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Skrevet 12. mars 2015 Du er ikke alene om å tro og mene det du skriver i andre avsnitt. Alle er bare ikke like tøffe til å stå frem på et forum med sterk motstand på disse områder.Anonymous poster hash: 2548f...3e2 Og jeg er heller ikke tøff nok. Psyken min er ikke sterk nok, så det beste for meg er å la være å diskutere noe som helst på et nettforum. Bedre for meg å diskutere med venner og familie. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Ja, jeg har tenkt samme tanker jeg også. Det blir for krevende for nhd å svare på innviklede vanskelige spørsmål, men jeg forstår det godt siden han ikke kjenner noen av oss personlig. Det beste er jo å snakke med egen lege som kjenner oss, da kan vi få gode svar. Også enig i at det kan virke som om det er gjengangerne som får svar. De som har kjente og kjære nick i nhds og andres øyne. Og også de som maser mest ved å stille de samme spørsmålene flere ganger i uka får svar. Men jeg har iallefall forstått at dol ikke er et forum for meg. Heretter holder jeg meg til virkeligheten og snakker med mennesker ansikt til ansikt og med egen lege. Tror det er det beste for meg. Jeg vet ikke hvem som får mest svar og eventuelt hvorfor. Men når jeg forstår hvordan flere ser på oss gjengangerer så er det vondt. Jeg skulle ønske jeg klarte meg med hjelpen jeg får i RL. Jeg skulle ønske jeg klarte å bruke dol på en bedre måte. Jeg skulle ønske jeg hadde det bra at jeg ikke trengte dol. Jeg forstår at det heller ikke er plass for slike som meg.Anonymous poster hash: 2548f...3e2 0 Siter
berreundrar Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Skrevet 12. mars 2015 Slike meninger passer på åpent . Ellers er min erfaring at gjengangerne som spyr ut flest mulig enkle spørsmål og bruker forumet som dagbok er de om få svar. Hvis man faktisk lurer på et PSYIKATRISK spørsmål en sjelden gang, har brukt tid på innlegget i den hensikt å få frem problemstillingen korrekt for å øke muligheten for få et korrekt svar, blir det hoppet over. Det krever for mye . Så hold deg til : Honning og tran, Mensa IQ test, misunnelig på søsteren min , avlyse timen og den type spørsmål. Gjerne flere ganger i uka eller hver dag med samme nick Da får du svar. Anonymous poster hash: d71d8...b71 Og en ting til: Jeg forstår at det kan føles ganske uverdig å ikke få svar fra fagperson når man på en måte har lagt sjela si i utformingen av et spørsmål, jobbet mye med formuleringer osv for å få det til å bli forstått på korrekt måte. Man utleverer seg også til de grader i slike tilfeller, og når man da bare glatt blir oversett blir man på en måte trist. Og man (iallefall jeg) føler fort at spørsmålstillingen kanskje var dum og at man da selv også oppfattes som dum. Jeg synes også det er helt på trynet at moderator ikke vil slette ting når man ber om det. Jeg utleverte meg ganske heftig i et av innleggene mine, men da under AnonymBruker. Men hvis legen min leste det så var det ikke vanskelig for ham å forstå at det var jeg som var forfatteren. Men slike ting driter redaksjonen i. Jeg er fullt klar over at innleggene som postes må stå for avsenders egen regning, men jeg synes nå de bør ha litt mer takhøyde og forståelse for mennesker med klare psykiske lidelser, og deres ønske om sletting av innlegg som de har skrevet. Jeg og flere med meg har en affektiv lidelse, og da kan det hende at ting postes uten at man tenker seg så godt om på forhånd. Man er jo hakket mer impulsiv og følelsesdrevet enn friske. Vel, det var dagens hjertesukk og min mening. Nå drar jeg for å forholde meg til ekte personer i det virkelige liv. Ønsker deg og alle andre her alt godt. 0 Siter
berreundrar Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Skrevet 12. mars 2015 Jeg vet ikke hvem som får mest svar og eventuelt hvorfor. Men når jeg forstår hvordan flere ser på oss gjengangerer så er det vondt. Jeg skulle ønske jeg klarte meg med hjelpen jeg får i RL. Jeg skulle ønske jeg klarte å bruke dol på en bedre måte. Jeg skulle ønske jeg hadde det bra at jeg ikke trengte dol. Jeg forstår at det heller ikke er plass for slike som meg.Anonymous poster hash: 2548f...3e2 Klart det skal være plass til alle, også for deg. Ikke ta det jeg har skrevet personlig til deg. Det er bare betraktninger fra min side, om det stemmer med virkeligheten er ikke jeg den rette til å uttale meg om. Så bare fortsett å være deg! Du må ikke føle at du må forandre deg eller bruke forumet annerledes pga det jeg sa. Det er ikke meg gitt å sette regler for hva folk skal skrive, hvordan de skal bruke forumet, eller hvem som fortjener svar. Ønsker deg alt godt! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Og jeg er heller ikke tøff nok. Psyken min er ikke sterk nok, så det beste for meg er å la være å diskutere noe som helst på et nettforum. Bedre for meg å diskutere med venner og familie. Hvis du gir uttrykk for meninger og holdninger som er upopulære eller "gammeldagse" i forhold til meninger til folk flest, får du tyn. Anonymous poster hash: 1f888...157 0 Siter
FGT Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Hehe, takk for forsøk på trøst. Men helt ærlig så trenger jeg ingen trøst. Jeg har funnet ut (igjen) at nettforum ikke funker for meg. Det er så utrolig mye kommunikasjons-informasjon som går tapt når man skriver istedet for å snakke ansikt til ansikt. Når man skriver som ukjent til andre ukjente mistes det mye på veien fra sender til mottaker. Mimikk, tonefall, etc. Så dette er ikke noe for meg. Der kan jeg godt være helt enig i, så nå har du fått meg til å tenke litt på hvorfor jeg bryr meg, og hva vil jeg oppnå å kommentere og komme med innlegg her på forumet? Tror ikke det er det rette stedet til å dele dine dype meninger om ting, det oppfatter jeg som sløsing med tid og krefter, selv om enkelte kanskje setter litt pris på det også. Men hjernen berører så mange temaer, ikke bare sykdom, så derfor blir dette forumet gjenstand for meninger og påstander, også det åndelige som ikke faller i god jord for noen. Jeg liker å snakke ansikt til ansikt slik du sier også. Og som en nummer to, telefonen. Og så er jo dette et forum som dreier seg om psykiatri og spørsmål som handler om det skal jo stilles til NHD. På en annen side, så er det jo mye bra erfaring og situasjoner som deles på forumet som andre også kan ha nytte av. Haddejeg bare dette forumet jeg kunne utveksle mine tanker på så hadde jeg blitt gal om jeg ikke hadde vært det før. Endret 12. mars 2015 av FGT 0 Siter
Caylee Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Slike meninger passer på åpent . Ellers er min erfaring at gjengangerne som spyr ut flest mulig enkle spørsmål og bruker forumet som dagbok er de om få svar. Hvis man faktisk lurer på et PSYIKATRISK spørsmål en sjelden gang, har brukt tid på innlegget i den hensikt å få frem problemstillingen korrekt for å øke muligheten for få et korrekt svar, blir det hoppet over. Det krever for mye . Så hold deg til : Honning og tran, Mensa IQ test, misunnelig på søsteren min , avlyse timen og den type spørsmål. Gjerne flere ganger i uka eller hver dag med samme nick Da får du svar. Anonymous poster hash: d71d8...b71 Hva var spesielt med de trådene? Skjønner ikke 0 Siter
FGT Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Hva var spesielt med de trådene? Skjønner ikke Hvilken tråder ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.