Caylee Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Hvilken tråder ? Anonymbrukeren nevnte en tråd jeg har skrevet 0 Siter
slabbedask Skrevet 13. mars 2015 Skrevet 13. mars 2015 (endret) Anonymbrukeren nevnte en tråd jeg har skrevet Tråder med spørsmål det er "lette" å svare på. (Noe sånt). Endret 13. mars 2015 av slabbedask 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 13. mars 2015 Skrevet 13. mars 2015 Jeg synes ikke det er noe problem at det er for mye av noe som helst. Nå er Psykiatri en av ca 40 kategorier her, men har mesteparten av trafikken. Det er kanskje pga en fagekspert som er veldig engasjert. Jeg vil ikke ta bort verken Aspergerinnlegg eller tull og småprat i dertil egnede tråder (uten sammenligning) Derimot er det litt stusselig hvor få svar folk som tar opp andre ting får noen ganger. 0 Siter
FGT Skrevet 13. mars 2015 Skrevet 13. mars 2015 (endret) Jeg synes ikke det er noe problem at det er for mye av noe som helst. Nå er Psykiatri en av ca 40 kategorier her, men har mesteparten av trafikken. Det er kanskje pga en fagekspert som er veldig engasjert. Jeg vil ikke ta bort verken Aspergerinnlegg eller tull og småprat i dertil egnede tråder (uten sammenligning) Derimot er det litt stusselig hvor få svar folk som tar opp andre ting får noen ganger. Ja asperger hører jo med i psykiatrien på en måte, men enda mer nevrologien, for den har har også med hjernen å gjøre, bare litt minde kjemi, for å si der slik. Endret 13. mars 2015 av FGT 0 Siter
Madelenemie Skrevet 13. mars 2015 Skrevet 13. mars 2015 Synes at psykiatriforumet er blitt "overtatt" av folk med AS. Ikke at det gjør meg noe, men er bare en betraktning. Vanket her i tidligere tider (under andre nick), men erfarer at det ikke er lett å komme inn igjen siden det virker som om det er blitt litt klikkete her. Det føles også som om folk generelt har imot spesielt meg siden jeg har sagt at jeg tror på Gud. Da er jeg liksom bannlyst og ikke ønsket her. Får inntrykk av at jeg omtrent blir hatet for mine meninger. Jeg har uttalt meg spesielt om abort, og jeg vet jeg har flertallet mot meg. Har prøvd noen ganger å komme med innspill på andre temaer, men får aldri en kommentar tilbake. Det virker som om folk tenker: "Ånei, det er hun kristne kjerringa igjen. Hun gidder jeg ikke å svare". (Sannheten er jo at det ikke stikker så dypt hos meg, men jeg tror på Gud og er imot abort (-dog ikke under enhver forutsetning). Så er det noe å hate meg for? Jeg vet jeg var ufin mot en her og ba ham ta seg en pille. Det var igrunnen ment humoristisk siden en som heter Sør pleide å si det til sine meningsmotstandere. Men når ingen husker det, blir det jo ikke morsomt. Forstår det. Men det var faktisk mye morsommere og mer interessant å være her før når Sør var her. Da ble det mange diskusjoner og lange tråder. Nå er det bare dødt i forhold. Prøver jeg å få i gang en debatt, blir det kun to-tre sure svar. Og prøver jeg å svare andre blir jeg oversett uten respons på det jeg svarer. Og spør jeg nhd om noe får jeg ikke svar, enda det er alvorlige spørsmål. Og jeg blir uansett misforstått, så ingen vits i å henge her lenger. Savner dol slik det var før. Takk for meg. Hilsen den ufordragelige, onde, fæle. idiotiske berreundrar. Hei! Vi med asperger kan være sosiale kløner i RL, men på nettet er vi bedre sosialt, (lettere å være sosiale med forsinket prossisering når man kan skriver og ikke er spontan) dette har med at kommunikasjon foregår skriftlig, så ikke rart om forum lett kan bli "overtatt" av autister:-) Jeg likte selv dol i starten, jeg fikk mye god hjelp og konkrete svar på mine spørsmål, nå lurer jeg ikke på så mye mer. Når jeg lurer på noe, får heller ikke jeg svar som regel, så noe har skjedd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.