slabbedask Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Hva gjør man hvis man konsekvent våkner etter 2-3 timer og ikke får sove igjen? Orker ikke piller som gjør at man blir zombie dagen etter, og benzo kan man jo ikke ta hver dag. Endret 12. mars 2015 av slabbedask 0 Siter
Toga Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Du kan vel gi Circadin et forsøk? Den er veldig dyr, men høres jo ut som det kan være verdt prisen. 0 Siter
DenNorskeElg Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Spørs hvorfor du våkner det. Selv våkner jeg ofte pga at jeg er dehydrert og kroppen vil ikke la meg dø i sovne lizzom så det er jo bra egentlig å våkne da Men på en selv kjenner en ingen andre vet du antar jeg Endret 12. mars 2015 av DenNorskeElg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Hva gjør man hvis man konsekvent våkner etter 2-3 timer og ikke får sove igjen? Orker ikke piller som gjør at man blir zombie dagen etter, og benzo kan man jo ikke ta hver dag. Du blir ikke zombie av 25 mg seroquel, det ville jeg ha prøvd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.