Underbar Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Er det normalt at man blir surrete og glemsk når man er deprimert? Jeg har alltid vært ganske skarp om jeg kan si det slik, men nå setter jeg på kaffetrakteren uten å ha kaffepulver oppi, forlegger ting hele tiden som nøkler og mobiltelefon, glemmer avtaler, må tenke lenge for å huske hvilken dag det er eller hvilken måned vi er i. Jeg har også store problemer med å holde konsentrasjonen oppe, og faller fort ut av samtaler. Føler jeg rett og slett har blitt "dum". Det er skremmende, og jeg håper det har sammenheng med depresjonen, og er midlertidig..? :-O 0 Siter
slabbedask Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Underbar skrev (På 12.3.2015 den 7.10): Er det normalt at man blir surrete og glemsk når man er deprimert? Ja. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Trøst: Ja, det har sammenheng med depresjon, og det er midlertidig :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.