Gå til innhold

Paranoid pf ? Skam? Angst ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tillit til meg selv lenger , ikke til verden heller. Dårlig kombinasjon i grunn . Kanskje er det skam ? Dårlig selvtillit ? Selvfølelse i grus ? Kunne ønske det ikke var paranoia - jeg er ikke slem :(((

Føler meg mer uttrygg en før , som om jeg sittet fast . Har noen tankespinn som gjentar seg

Jeg vil ekskludere meg selv før andre gjør det gjennom flukt . Hva er det for noe? Følelser får styre over fornuft .

Slike selvplagende tanker er med meg . Kroppslig fryser jeg til is og spenner meg , knyter armer og ben - viker blikk . Kan flykte i panikk

Kan være normal til folk jeg er trygg på eller som ikke har " plassert" meg ved å se meg redd. Sosial angst ?

Bør sikkert ikke plage meg selv og andre med å skrive her - gjør det likevel . Tvang ? Avhengighet ? Desperasjon ? Fortvilelse

Og se; ikke impulskontroll heller . Ambivalent eller karakterløs .

Huff :(

Anonymous poster hash: bbf9b...bdd

Skrevet

"Kunne ønske det ikke var paranoia - jeg er ikke slem  :((( "

Det handler heller ikke om å være slem, men syk. 

Skrevet

Jeg synes det høres ut som sosialangst, og at du er var på andres "blikk". Kanskje tenker du at dem "ser gjennom deg? Ingen gjør det:) Jeg hadde det sånn en stund, var drit-paranoid. Følte at alle så på meg og at var noe rart med meg. Jeg tenkte og analyserte så mye at jeg  ble helt kokko i hodet.

Om noen ser at du har angst- so what!? Det gjøre da ingenting. Det spiller INGEN rolle hva andre tenker om deg.

AnonymBruker
Skrevet

"Kunne ønske det ikke var paranoia - jeg er ikke slem :((( "

Det handler heller ikke om å være slem, men syk.

kriterier høres ikke sympatiske ut .

Ikke vært slik før. Men ble plutselig mistenksom i ny jobb ( lest i en epikrisen jeg var det/ skrevet om det her gal uten å vite det . Håper ikke familie laster har innhentet meg . Min slektning fikk paranoid psykose 40 år- død 50 år. Kom da han vant en konkurranse har jeg hørt :( håpet ikke dette er begynnelsen på slutten, som jeg føler det.

Skrevet

Kanskje noen kan si noe til deg for å gjøre deg tryggere. Hva ønsker du at noen skal si til deg nå? Hva hadde du trengt å høre?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje noen kan si noe til deg for å gjøre deg tryggere. Hva ønsker du at noen skal si til deg nå? Hva hadde du trengt å høre?

st det bare er sosial angst

Skrevet

st det bare er sosial angst

Jeg tror det. Du er ihvertfall ikke gæern, slik du er redd for;)

Jeg tror du tenker for mye og analyserer alt i verste mening. Man blir småparanoid av å ha sosialangst og å analysere så mye. Man er jo ikke gæern fordet. Jeg trodde en periode jeg var gæern, men skjønte fort at det er jeg ikke når jeg så enkelte som bor rundt her som virkelig ikke er med i det hele tatt:)

Jeg sluttet å analysere alt, sluttet å lese om diagnoser og alt mulig.

Skrevet

Har ikke tillit til meg selv lenger , ikke til verden heller. Dårlig kombinasjon i grunn . Kanskje er det skam ? Dårlig selvtillit ? Selvfølelse i grus ? Kunne ønske det ikke var paranoia - jeg er ikke slem :(((

Føler meg mer uttrygg en før , som om jeg sittet fast . Har noen tankespinn som gjentar seg

Jeg vil ekskludere meg selv før andre gjør det gjennom flukt . Hva er det for noe? Følelser får styre over fornuft .

Slike selvplagende tanker er med meg . Kroppslig fryser jeg til is og spenner meg , knyter armer og ben - viker blikk . Kan flykte i panikk

Kan være normal til folk jeg er trygg på eller som ikke har " plassert" meg ved å se meg redd. Sosial angst ?

Bør sikkert ikke plage meg selv og andre med å skrive her - gjør det likevel . Tvang ? Avhengighet ? Desperasjon ? Fortvilelse

Tror du tenker for mye, jeg. :) Du må slutte å tenke så mye.

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre fixsert . Tror snart på galskapen , men om det er pest eller plage blir jeg ikke klok på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det. Du er ihvertfall ikke gæern, slik du er redd for;)

Jeg tror du tenker for mye og analyserer alt i verste mening. Man blir småparanoid av å ha sosialangst og å analysere så mye. Man er jo ikke gæern fordet. Jeg trodde en periode jeg var gæern, men skjønte fort at det er jeg ikke når jeg så enkelte som bor rundt her som virkelig ikke er med i det hele tatt:)

Jeg sluttet å analysere alt, sluttet å lese om diagnoser og alt mulig.

Får trøste meg med at min legebror ( spesialist) sier jeg ikke har patologisk paranoia :) men føler jeg går på skade ..

Skrevet

Får trøste meg med at min legebror ( spesialist) sier jeg ikke har patologisk paranoia :) men føler jeg går på skade ..

Ja. Og du kan stole på deg selv.

Skrevet

Bruker du noe medisiner?

Skrevet

Hahaha...det var rette ræva som feis :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...