Gå til innhold

Rett vei?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Tror ikke jeg har vært på rett vei på lenge, men når vet man at man er på rett vei?

Jeg vil jo ha et godt liv, kjenner man det på intiusjonen?

Er du på rett vei, hvordan vet du det?

Skrevet

Tror ikke jeg har vært på rett vei på lenge, men når vet man at man er på rett vei?

Jeg vil jo ha et godt liv, kjenner man det på intiusjonen?

Er du på rett vei, hvordan vet du det?

Jeg er på rett vei. Jeg har kommet ut av det dypeste mørket, men det er fremdeles mørkt. Jeg har tatt imot hjelp, og jeg prøver selv ut grep i forhold til hvordan jeg kan få det bedre. Samtidig vet jeg at det skal veldig lite til før jeg havner i det dypeste mørket igjen, så jeg kjemper hver dag. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg er på rett vei. Jeg har kommet ut av det dypeste mørket, men det er fremdeles mørkt. Jeg har tatt imot hjelp, og jeg prøver selv ut grep i forhold til hvordan jeg kan få det bedre. Samtidig vet jeg at det skal veldig lite til før jeg havner i det dypeste mørket igjen, så jeg kjemper hver dag. 

Så bra du vet du er på rett vei, stå på videre i kampen...livet er tøft. Synd det fremdeles er mørkt da, håper det blir lysere snart og at du kan nyte livet.

Skrevet

Så bra du vet du er på rett vei, stå på videre i kampen...livet er tøft. Synd det fremdeles er mørkt da, håper det blir lysere snart og at du kan nyte livet.

Takk. Håper det samme for deg :)

stjernestøv
Skrevet

Takk. Håper det samme for deg :)

Takk :)

Men føler du det eller bare vet du det?

Jeg vil ha gode følelser i meg, har du gode følelser i deg noen ganger som kan bli bedre?

Jeg tenker jo at jeg tror jeg er på rett vei når jeg trapper ned på medisiner, men jeg føler det ikke. Kanskje det er noe som kommer etterhvert?

Skrevet

Takk :)

Men føler du det eller bare vet du det?

Jeg vil ha gode følelser i meg, har du gode følelser i deg noen ganger som kan bli bedre?

Jeg tenker jo at jeg tror jeg er på rett vei når jeg trapper ned på medisiner, men jeg føler det ikke. Kanskje det er noe som kommer etterhvert?

Jeg føler det utifra der jeg står nå, kontra det jeg gjorde for kort tid siden. Jeg står på medisiner, og sannsynligvis skjer det noe på den fronten etterhvert. Jeg VET ikke at det går rett vei. For min del er det altfor tidlig å si, men med tanke på utgangspunktet mitt går det framover. Livredd for å snuble og falle da.. Kan man egentlig noengang vite om det går rette veien? Ved psykisk sykdom er det vel alltid mulighet for tilbakefall eller forverring, er det ikke? 

stjernestøv
Skrevet

Jeg føler det utifra der jeg står nå, kontra det jeg gjorde for kort tid siden. Jeg står på medisiner, og sannsynligvis skjer det noe på den fronten etterhvert. Jeg VET ikke at det går rett vei. For min del er det altfor tidlig å si, men med tanke på utgangspunktet mitt går det framover. Livredd for å snuble og falle da.. Kan man egentlig noengang vite om det går rette veien? Ved psykisk sykdom er det vel alltid mulighet for tilbakefall eller forverring, er det ikke? 

Godt det går fremover da, ja det er vel alltid en mulighet for å falle tilbake så man kan vel aldri vite sikkert. Man må vel være heldig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...