AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 Skrevet 14. mars 2015 Det var vel kanskje et åndelig svar? Det er egentlig sånn jeg er, veldig åndelig og det er borte nå. Dvs det er der i dvale, men nå har jeg halvert medisinen og føler litt mer i hodet. Hva om det åndelige er psykdom? Anonymous poster hash: 2bd9e...f0b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Skrevet 14. mars 2015 Hva om det åndelige er psykdom? Anonymous poster hash: 2bd9e...f0b Det er jo det som er vanskelig å vite sikkert, mange er åndelige uten at de er psyke. Hvordan skille hva som er hva? Det er jo ikke alltid lett. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. mars 2015 Skrevet 14. mars 2015 De som opplevde deg den gang vet. Du får stole på dem. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Skrevet 14. mars 2015 De som opplevde deg den gang vet. Du får stole på dem. Men sett fra psykiatriens side så vil det jo bli tolket som sykt? Sa jo til min siste psykolog at jeg savnet det åndelige, da sa hun "Du savner psykosen". Men jeg gjør ikke det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.