Carina87 Skrevet 14. mars 2015 Skrevet 14. mars 2015 En tidligere bekjent av meg , har nå gitt en venn av meg alvorlige beskyldninger. Beskyldninger om seksuell trakasering. Hun påstår at de har hatt et forhold lenge. Dette kan gjøre så vennen min mister jobben. Denne damen har klart å ødelegge de fleste forhold. Hun har mistet sine beste venniner pga mange rare beskyldniger. Hun har barn med 3 menn, omgir seg med pedofile,rusmisbrukere. Forteller om alle hun har ligget meg. Legger seg etter unge gutter på 18-20 år. Hun er selv noen og førti.Sender stadig meldinger til gifte menn om hvordan hun kan lære dem om sex osv. Damen er veldig veltalende, får lett mennesker med seg, men de stikker fort. Hun skaper splid over alt. Hun har vært innlagt i psyk flere ganger. Ville dere ha festet lit til beskyldningene fra henne ? Det fremstår som helt uvirkelig for meg. Kan det feile henne noe alvorlig ? Carina 0 Siter
kaprif Skrevet 14. mars 2015 Skrevet 14. mars 2015 Ja, det er mange som feiler noe alvorlig egentlig. Hold deg unna intrigemakere. Slike mennesker kan lage mye moro og festligheter og tiltrekke seg mange mennesker. Men har de egentlig noen verdi? det får du avgjøre selv. Men du må være klar over at du kan ødelegge mye av din selvfølelse og indre moral ved å være med slike mennekser. Der mobbing og beskyldninger av andre mennesker er hele livsgnisten i mennesket. Tapere kaller jeg personlig slikt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. mars 2015 Skrevet 14. mars 2015 Ingen bør feste lit til en slik person. Mest sannsynlig har hun en dyssosial pf. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.