Gå til innhold

Hva kan dette være ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tidligere bekjent av meg , har nå gitt en venn av meg alvorlige beskyldninger. Beskyldninger om seksuell trakasering. Hun påstår at de har hatt et forhold lenge. Dette kan gjøre så vennen min mister jobben.

Denne damen har klart å ødelegge de fleste forhold. Hun har mistet sine beste venniner pga mange rare beskyldniger.

Hun har barn med 3 menn, omgir seg med pedofile,rusmisbrukere. Forteller om alle hun har ligget meg. Legger seg etter unge gutter på 18-20 år. Hun er selv noen og førti.Sender stadig meldinger til gifte menn om hvordan hun kan lære dem om sex osv. Damen er veldig veltalende, får lett mennesker med seg, men de stikker fort. Hun skaper splid over alt. Hun har vært innlagt i psyk flere ganger.

Ville dere ha festet lit til beskyldningene fra henne ? Det fremstår som helt uvirkelig for meg.

Kan det feile henne noe alvorlig ?

Carina

Skrevet

Ja, det er mange som feiler noe alvorlig egentlig. Hold deg unna intrigemakere. Slike mennesker kan lage mye moro og festligheter og tiltrekke seg mange mennesker. Men har de egentlig noen verdi? det får du avgjøre selv. Men du må være klar over at du kan ødelegge mye av din selvfølelse og indre moral ved å være med slike mennekser. Der mobbing og beskyldninger av andre mennesker er hele livsgnisten i mennesket. Tapere kaller jeg personlig slikt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ingen bør feste lit til en slik person. Mest sannsynlig har hun en dyssosial pf.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...