Gå til innhold

Mental verkebyll

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dem ... Og nå er jeg så utrolig lei meg for måten jeg ble møtt på av ekspert her på dr online . Kjennes tungt p leve med en slik fordømmelse , og jeg blir redd av den. Psykiater underkommuniserer sjelden sin kompetanse . Har jeg ikke selvinnsikt eller har jeg overdrevet mine symptomer her eller er det sannheter jeg flykter fra . Så bekymret . Skårer ikke på den diagnostikk psykiater her stemplet meg meg. Men du da nhd at jeg holder mine fæle symptomer skjult ? Tror ikke jeg har gjort det , men sliter med fortrolighet i terapien fortiden. Du sier psykolog må balansere for at jeg ikke skal si h•n opp, jeg er mer redd for å bli sagt opp selv .

Jeg postet anonymt . Selvplagende å bringe dette på bane igjen , men faktisk river det slik i meg. Må bare .

Kan godt slippe å få svar .

Anonymous poster hash: ada79...170

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: f90db...7b3

Anonymous poster hash: f90db...7b3

post-171015-0-30759100-1426425719_thumb.

AnonymBruker
Skrevet

NHD har foreslått at du bruker medisiner. Det har også mange andre gjort her.  Vi har forslått dette fordi vi har sett at du har slitt i lengre tid, uten særlig bedring. Hvis man sliter lenge uten å bli bedre er det ofte lurt å prøve nye vinklinger på behandlingen. Jeg er usikker på hva du mener er fordømmende i dette. Du ønsker ikke dette og det må vi respektere, selv om det da kan virker vanskelig å hjelpe deg videre - jeg selv har f.eks egentlig ikke så mange flere forslag å komme med. Hva er det egentlig du ønsker vi skal si?

Anonymous poster hash: 7c805...31d
AnonymBruker
Skrevet

Det virker ellers som om du synes alle som mener du kan ha en psykriatisk diagnose er "fordømmende"; din første psykoater, alle i DPS, NHD og alle som nevner noe slikt på DOL. Hvis du er helt frisk og fin, så ville du kanskje ikke vært sykemeldt i månedsvis og skrevet så mye her på DOL? Hvilken diagnose mener du selv du har? Eller mener du at du er helt frisk?

Anonymous poster hash: 7c805...31d
AnonymBruker
Skrevet

Legger ballen død

Gjest Gargamel
Skrevet

Å bli sint på NHD fordi han mener du har en pf blir litt som å bli sint på en meteorolog som melder dårlig vær.

Man kan selvsagt la være å tro på det meteorologene sier. De er ikke alltid enige seg i mellom heller. Poenget er at de ikke melder dårlig vær for å være slemme.

AnonymBruker
Skrevet

Å bli sint på NHD fordi han mener du har en pf blir litt som å bli sint på en meteorolog som melder dårlig vær.

Man kan selvsagt la være å tro på det meteorologene sier. De er ikke alltid enige seg i mellom heller. Poenget er at de ikke melder dårlig vær for å være slemme.

er ikke sint , men dypt såret . Som en roper i skogen får en svar . Ser disse innslagene i tankegangen som resultat av livet akkurat nå, får satse på det ...

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dem ... Og nå er jeg så utrolig lei meg for måten jeg ble møtt på av ekspert her på dr online . Kjennes tungt p leve med en slik fordømmelse , og jeg blir redd av den. Psykiater underkommuniserer sjelden sin kompetanse . Har jeg ikke selvinnsikt eller har jeg overdrevet mine symptomer her eller er det sannheter jeg flykter fra . Så bekymret . Skårer ikke på den diagnostikk psykiater her stemplet meg meg. Men du da nhd at jeg holder mine fæle symptomer skjult ? Tror ikke jeg har gjort det , men sliter med fortrolighet i terapien fortiden. Du sier psykolog må balansere for at jeg ikke skal si h•n opp, jeg er mer redd for å bli sagt opp selv .

Jeg postet anonymt . Selvplagende å bringe dette på bane igjen , men faktisk river det slik i meg. Må bare .

Synes du bør Google compensatory narcissistic personality disorder.

Anonymous poster hash: 8f0c8...cd2

umakenverdt
Skrevet

Jeg kan forstå at du reagerte på de svarene du fikk, selv om jeg ikke tror det var vondt eller fordømmende ment. Går det an å tenke at han ikke kan ha hele oversikten, og at du dermed bør stole mer på din behandler. Jeg tror ikke behandlere man har snakker usant, selv om de kanskje pakker enkelte ting inn. 

Håper du klarer å la dette fare for dette tror jeg ikke tjener deg. Skjønner dog at det er vanskelig. 

Skrevet

Må jobbe med meg selv

Ikke ha forventninger til empati

Lært for lenge siden

Klarer ikke ta i mot support

Driver meg selv nedover så langt jeg kommer

- ingen mellom ting

Skrevet

Det er ikke helt lett å lese det du skriver alltid, så jeg vet ikke helt hva jeg skal svare. Har dog lyst til å svare deg fordi du virker så fortvilet. Håper du får hjelp av psykologen din for tiden og også har andre som bidrar i RL. Slik det høres ut for meg virker du veldig deprimert, og jeg tror det kan ta tid å komme opp derfra igjen - men ikke mist troen på at det vil gå :-) Jeg husker ikke helt, men antar du har begynt på medisiner for depresjon, men at de kanskje ikke virker så godt på deg? Håper behandlingen hos psykolog går fremover i alle fall. Klemmer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...