Gå til innhold

Tenker nytt

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Nå har jeg begynt å tenke mer på hva jeg vil, og jeg vil ikke sitte i sofaen og glo dag ut og dag inn. Jeg vil ut å gå tur og jeg vil gjøre husarbeid, jeg vil treffe folk og gå til frisøren og ordne håret. Er dette normalt etter å halvert risperdal? Da fører det vel noe godt med seg da antar jeg? Energien kommer vel etterhvert? Først kommer tankene og følelsene.

Skrevet

Nå har jeg begynt å tenke mer på hva jeg vil, og jeg vil ikke sitte i sofaen og glo dag ut og dag inn. Jeg vil ut å gå tur og jeg vil gjøre husarbeid, jeg vil treffe folk og gå til frisøren og ordne håret. Er dette normalt etter å halvert risperdal? Da fører det vel noe godt med seg da antar jeg? Energien kommer vel etterhvert? Først kommer tankene og følelsene.

Kom deg til frisøren, da kjenner man seg alltid litt bedre :-)

stjernestøv
Skrevet

Kom deg til frisøren, da kjenner man seg alltid litt bedre :-)

Ja får bestille time på mandag :) Ser ikke ut nå.

AnonymBruker
Skrevet

Praktisere, praktisere :)

Anonymous poster hash: 3044a...76e
Skrevet

Jeg innbiller meg at det har med reduksjon å gjøre. Jeg reduserte fluanxol for noen uker siden og merker stor forskjell. Godt å høre at du har lyst til å komme deg opp av sofaen. Jeg har lest trådene dine om din lyst til å kutte ut medisiner igjen. Jeg forstår deg veldig godt, men nå virker det som det holder å redusere. Jeg håper du lar det bli med det en god stund fremover og at du samarbeider godt med psykiateren din før du eventuelt foretar ytterligere redukjson.

Nå høres jeg ut som tante Sofie, men jeg mener det godt. Jeg håper forøvrig at den åndelige siden ved deg kommer bedre frem også, nå som du har redusert

stjernestøv
Skrevet

Praktisere, praktisere :)

Anonymous poster hash: 3044a...76e

Ja det er det som må til, ikke bare tenke det.

stjernestøv
Skrevet

Jeg innbiller meg at det har med reduksjon å gjøre. Jeg reduserte fluanxol for noen uker siden og merker stor forskjell. Godt å høre at du har lyst til å komme deg opp av sofaen. Jeg har lest trådene dine om din lyst til å kutte ut medisiner igjen. Jeg forstår deg veldig godt, men nå virker det som det holder å redusere. Jeg håper du lar det bli med det en god stund fremover og at du samarbeider godt med psykiateren din før du eventuelt foretar ytterligere redukjson.

Nå høres jeg ut som tante Sofie, men jeg mener det godt. Jeg håper forøvrig at den åndelige siden ved deg kommer bedre frem også, nå som du har redusert

Jeg håper jo det holder med å redusere, må jo ta tiden til hjelp å se hvordan det går. Håper også at jeg kan bli litt åndelig, har jo savnet det noe veldig. Føler meg iallefall litt mer våken i hodet, gjør du det også? Ikke vits å stå på høyere dose enn nødvendig.

Skrevet (endret)

Tanken og viljen er viktig. Etter hvert så finner du en viss glede i det du gjør og følelsene kommer også mer inn i bildet og det blir bare ikke et ork når du erfarer betydningen av det.

Men uasett, så kan jeg for min del lett ha isolert meg, men så vet jeg betydningen av å komme meg ut i mine forpliktelser, oppgaver,og gjøremål, men også bare det å gå tur med hunden kan være et ork noen ganger, men så tenker jeg mye på hundens behov, og så får jo også jeg mosjon. Men hvis jeg skulle bare følt følelsene, så kunne jeg gitt opp alt for lenge lenge siden. Men instillingen er svært avgjørende for motivasjonen.

Endret av FGT
stjernestøv
Skrevet

Tanken og viljen er viktig. Etter hvert så finner du en viss glede i det du gjør og følelsene kommer også mer inn i bildet og det blir bare ikke et ork når du erfarer betydningen av det.

Men uasett, så kan jeg for min del kunne jeg lett isolert meg, men så vet jeg betydningen av å komme meg ut. Men hadde de . Men hvis jeg skulle bare følt følelsene, så kunne jeg gitt opp for lenge siden. Men instillingen er svært avgjørende for motivasjonen.

Ja alt begynner vel med tanken og viljen, håper ikke alt vil være et ork for alltid...vil jo glede meg over ting jeg gjør ja. Ikke bra å isolere seg heller nei, best å komme seg litt ut selv om det er tiltak.

Skrevet

Ja bestill en time til meg også.

stjernestøv
Skrevet

Ja bestill en time til meg også.

Hehe :D

Skrevet

Tirsdag du må svare ang innleggelse? Du ser ingen nytte i det?

stjernestøv
Skrevet

Tirsdag du må svare ang innleggelse? Du ser ingen nytte i det?

Ja det er det, nei jeg ser ingen nytte i det. Vil helst være hjemme.

Skrevet

Ja det er det, nei jeg ser ingen nytte i det. Vil helst være hjemme.

Ok. Hva er planene videre, skal du fortsette nedtrappingen?

stjernestøv
Skrevet

Ok. Hva er planene videre, skal du fortsette nedtrappingen?

Må nesten se det litt an.

Skrevet

Må nesten se det litt an.

Har du ukentlig besøk av psyk spl eller varierer det?

stjernestøv
Skrevet

Har du ukentlig besøk av psyk spl eller varierer det?

Jeg kan bestemme det selv og jeg har valgt hver fjortende dag, det holder jo det.

Skrevet

Jeg kan bestemme det selv og jeg har valgt hver fjortende dag, det holder jo det.

Det høres ok ut, jeg er bare glad du har noen som følger litt med. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...