Gå til innhold

Selvsagt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble jeg truffet av MGP melodi :(

Anonymous poster hash: 1fbb4...722

Skrevet

Det ble de aller fleste med et snev av musikksmak etter å ha hørt pizzalåten.

Skrevet

Musikk skal røre ved hjertet :) da duger ikke pizza , tato og rølp ... Spørr du meg :)

AnonymBruker
Skrevet
  En namnlaus skrev (På 14.3.2015 den 22.24):

Musikk skal røre ved hjertet :) da duger ikke pizza , tato og rølp ... Spørr du meg :)

Den rørte hjertet mitt, jeg ble "hoppende" glad jeg :)

Anonymous poster hash: 2fe1b...54c

Skrevet

Ble ikke hoppende glad - men der ble rør i hjerterota, den traff - brutalt forsåvidt , og sterkt -:/

AnonymBruker
Skrevet
  En namnlaus skrev (På 14.3.2015 den 22.33):

Ble ikke hoppende glad - men der ble rør i hjerterota, den traff - brutalt forsåvidt , og sterkt -:/

Vi er sikkert i ulikt humør i kveld. Selv synes jeg det var deilig å kjenne på "hoppeglede", mens du ble truffet av melankoli. Følelser er det okke som :)

Anonymous poster hash: 2fe1b...54c

Skrevet

Den der "en godt stekt pizza"... jeg sjekket den ut på YouTube nå...

Det der er det verste jeg har hørt på lenge. Høres ut som en jævla parodi, men det er det jo ikke siden vi alle vet hvor forderdelig grandiosatechno er som sjanger.

De har jo bare klippet og limt forskjellige ting inn. Sammen med en blodharry tekst.

Terningkast 0, siden jeg heller svelger terningen enn å rulle den for den råtne søpla der.

AnonymBruker
Skrevet
  Toga skrev (På 15.3.2015 den 0.37):

Den der "en godt stekt pizza"... jeg sjekket den ut på YouTube nå...

Det der er det verste jeg har hørt på lenge. Høres ut som en jævla parodi, men det er det jo ikke siden vi alle vet hvor forderdelig grandiosatechno er som sjanger.

De har jo bare klippet og limt forskjellige ting inn. Sammen med en blodharry tekst.

Terningkast 0, siden jeg heller svelger terningen enn å rulle den for den råtne søpla der.

:)

Jeg fikk litt mer å skamme meg over ( ingen mangelvare ) , mitt fylke

" digga" låta ( rødme). Grandiosa techno:))!! Ja

Tror du forresten burde satse på surkålpoesi eller noe annet bitende skriveri - relatert i stedet for å beskrive dine råte prosesser her .

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 15.3.2015 den 4.04):

Tror du forresten burde satse på surkålpoesi eller noe annet bitende skriveri - relatert i stedet for å beskrive dine råte prosesser her .

Hah, jeg er mye mer Knausgård enn Elling. Min 11-12 års fartstid på DOL - som jeg så stolt har valgt å kalle "Min Klamp", har hittil ukjent litterær sprengkraft av rang.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

AnonymBruker
Skrevet
  Toga skrev (På 15.3.2015 den 4.22):

Hah, jeg er mye mer Knausgård enn Elling. Min 11-12 års fartstid på DOL - som jeg så stolt har valgt å kalle "Min Klamp", har hittil ukjent litterær sprengkraft av rang.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Du kjenner ikke slektskap med Elling - kanskje gikk jeg i fellen og snakket for min egen syke mor. Har ikke lest Knausgård -men har skjønt ( av min familie ) at han er henrivende. Hver gang et nytt bind kommer blir det slukt .Ikke orket å røre kampen hans selv- nok med å være opphengt i min egen :(

Litt av en dol fartstid - blir nesten skremt . Kamper videre , du skal se du kanskje kan bruke det til no' . Har du boktittelen klar ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...