Gå til innhold

Når jeg har Hjelpeverge...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ved å downsize hadde jeg frigitt 1 mill til leilighetskjøp i Tyrkia der jeg trives så godt

Så kunne jeg puslet med å leie den ut ved å operere på Facebook

Å kjøpe, eie og leie ut - og som flere andre påpeker vedlikeholde - en leilighet i Tyrkia (eller utlandet generelt, jo lengre unna jo verre) krever litt mer enn litt pusling på fb fra tid til annen. Det er med stor sannsynlighet en enorm papirmølle lenge før du kommer så langt at du kan tenke på å leie ut engang. Glem det.

Ved å downsize hadde jeg frigitt 1 mill til leilighetskjøp i Tyrkia der jeg trives så godt

Så kunne jeg puslet med å leie den ut ved å operere på Facebook

Og når du får beskjed om f.eks. innbrudd eller vannlekkasje, fikser du det også via Facebook?

Jeg hadde ikke orket å ha eieransvar for noe utenfor Skandinavia.  Bare å skumlese skattereglene gjør meg helt svett.  Men jeg scorer svært lavt på alt som smaker av risikoatferd...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...