Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir ikke mye søvn på meg. Jeg filosoferer og filosoferer og kommer frem til fantastiske slutninger. På grunn av stygge fall og dertil skadede knær kan jeg ikke rydde denne uken, så jeg skal gjøre intellektuelt arbeid. Det gleder jeg meg til. Det er akkurat som om hjernen vrir og vrenger på seg og det åpenbarer seg nye synspunkt og spennende slutninger. Jeg er i fyr og flamme. Jeg fungerer helt normalt. Tar meg av barna, holder leiligheten i orden og lager god og sunn mat. Litt masete på venninner kanskje. Mulig hypoman, men hva gjør det så lenge jeg fungerer som jeg skal? Nei jeg er ikke hypoman. Det høres så sykt ut. Jeg er bare full av energi og virketrang.

I dag skal jeg få jorden til å spinne fortere rundt for den går fanden meg for sakte!

Jeg ønsker med dette alle en riktig god dag!

AnonymBruker
Skrevet

Det skal ikke være lett.

Anonymous poster hash: cc7d5...02b
Skrevet

Det skal ikke være lett.

Er det det med jorden du sikter til? Legger du ikke merke til hvor sakte det går? :-)

Skrevet

Jeg ser helst at jorda får spinne i sin normale fart, jeg blir så lett svimmel :P og skal det gå fortere enn det allerede gjør så klarer jeg ikke henge med.

Håper du får en strålende fin dag :)

Skrevet

Jeg ser helst at jorda får spinne i sin normale fart, jeg blir så lett svimmel :P og skal det gå fortere enn det allerede gjør så klarer jeg ikke henge med.

Håper du får en strålende fin dag :)

Jeg ønsker deg det samme!

AnonymBruker
Skrevet

Er det det med jorden du sikter til? Legger du ikke merke til hvor sakte det går? :-)

Tenkte på om at enten er man for nedstemt eller for oppstemt. Det skal ikke være lett å fungere "akkurat passe".

Skrevet

Tenkte på om at enten er man for nedstemt eller for oppstemt. Det skal ikke være lett å fungere "akkurat passe".

Så var det det å akseptere det da. Akkurat nå virker nedturer langt unna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...