Gå til innhold

dag nr 1 i retten-og ti kilo lettere

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg vitnet i retten idag,det tok to timer og jeg syns det var helt forferdelig,jeg er helt utladet nå men samtidig er det helt fantastisk å være ferdig med min vitneforklaring,jeg er endelig ferdig,det tok bare 2 år og 3mnd MEN nå regner jeg med at dette ferdig etter onsdag. jeg brøt sammen men syns vel det er lov etter så mye press og stress i lang tid. nå ser jeg frem til å komme gjennom morgendagen og resten av vitnene.dommen bryr jeg meg nesten ikke om,det viktigste er at alt dette snart er over. nå håper jeg og endelig komme meg videre i livet og fylle dagene og mnd fremover med gode minner. er ikke helt der enda men skal nok klare det! ville bare dele dette med dere. jeg forstår godt at folk ikke melder overgrep når jeg nå vet hvordan prosessen er men vil likevel anbefale det for det er viktig at slike folk ikke slipper unna. nå skal jeg feire med en kopp kakao og senke skuldrene. ha en fin dag der ute!!

umakenverdt
Skrevet

Godt å høre at du har kommet deg gjennom dette. Jeg synes det er trist å høre hvor vanskelig og lang rettsprosessen har vært, slik burde det virkelig ikke være! 

Jeg håper tiden fremover blir bedre for deg :)

Skrevet

takker :) blir spennende å høre hva dommen blir på onsdag,men uansett så ska det bare blir god å slippe denne saken hengende over meg,utrolig letta og glad nå! er så glad jeg ikke lyktes i mine mørkeste stunder :)

Skrevet

Så godt at dette marerittet endelig er over. Nå kan du starte på en ny livsepoke og legge dette bak deg:-)

påskelilje
Skrevet

Så bra at rettsaken endelig er her! Godt at du er ferdig med å vitne!

Skrevet

lkkens dag: jeg vant!!!!! nå er jeg bare helt utladet men uendelig lykkelig,kan nesten ikke tro det,tenkte det verste men så gikk det altså min vei. nå har jeg bare imorgen igjen,da er det strafen hans som skal settes og oppreising. måtte bare dele dette med dere. klem fra happy girl!!!

Skrevet

Så utrolig bra:-)  Endelig!!!

ja,endelig-to år med venting er over,nå håper jeg og tror det bare går fremover :)

Skrevet

ja,endelig-to år med venting er over,nå håper jeg og tror det bare går fremover :)

Jeg har tenkt mye på deg de to siste dagene. Noen ganger er det enkeltpersoner som gjør at man blir oppmerksom på hvor feil det som i utgangspunktet er viktige prinsipper, kan ramme uskyldige. Akkurat nå unner jeg deg gode hverdager og at du har hyggelige ting å se frem til:-)

umakenverdt
Skrevet

Så bra at det endelig er over, og at dere vant frem. Veldig synd at det har tatt så veldig lang tid, men er glad på dine vegne for at det nå er ferdig og du kan begynne å se fremover. Ønsker deg alt godt :)

Skrevet

takk for gode ord fra dere, setter pris på det. nå er det snart senga for meg,så er jeg klar for den siste dagen i retten imorgen :) sååååååå kan jeg slappe av :)

Skrevet

takk for gode ord fra dere, setter pris på det. nå er det snart senga for meg,så er jeg klar for den siste dagen i retten imorgen :) sååååååå kan jeg slappe av :)

Jeg synes det er fint at du deler disse opplevelsene fra siste runde. Jeg har jo vært så sint på dine vegne og ment at det ikke burde være lov å tvinge noen til å gjennomgå det du har måttet. Det mener jeg nok fortsatt, men det å lese om det jeg også oppfatter som en slags mestringsopplevelse nå i siste runde, gjør inntrykk på meg.  Jeg får litt "Petter Northug-følelse" (dvs. glede over at motgang kan ende med seier), når jeg leser det du skriver :-)

mariaflyfly
Skrevet

Så flott å høre! Nå ble jeg glad. :)

Skrevet

ja jeg er enig i det frosken,det har vært to helt pyton år,men idag kjennte jeg på at rettferdigheten seiret til slutt,han har blitt straffet i begge rettsakene,og det var godt å endelig få bekreftelse på at alle trodde på meg. jeg har tro på karma nå he he. tror at sannheten som regel alltid kommer frem til slutt. hadde han ikke anket første ganger hadde han bare fått 4 mnd, nå blir det nok en god del mer. en del av meg syns faktisk litt synd på han,men det er mest pga barna hans.

Skrevet

da var siste dag i retten over, tiltalte holdt en lang tale om hvor vondt han har hatt det disse to årene og hvor vondt det blir for barna når han nå skal i fengsel,og at han driver ett firma og det vil gå dunken. kjente jeg ble kvalm. og hans advokat mente at det er min feil at saken har tatt så lang tid og dette burde han få strafferabatt for. syns dette er for drøyt,og jeg klarer ikke helt å kjenne gleden enda. får vite hvor lang straff han får på fredag. jeg er bare redd han vil anke til høyesterett,for det tror jeg han er i stand til. så jeg slapper ikke av helt enda :ph34r:

Skrevet

Ikke la han få taket på deg på nytt. Hold fast ved følelsen fra i går, ikke la ham ødelegge mer enn han allerede har gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...