villakulla Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Skrevet 18. mars 2015 ja jeg vet jeg må det men har bare en ekkel følelse på dette nå. men det går nok bra,må bare se på fredag og så får han to uker på å anke,da kan jeg slappe av. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 (endret) Rart noen gidder å prøve å få sympati på den måten (ref forsvarstalen til han som ble dømt). Han hadde fått mer sympati ved å virkelig ta ansvar for egne handlinger. Endret 18. mars 2015 av Gargamel 0 Siter
villakulla Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Skrevet 18. mars 2015 Rart noen gidder å prøve å få sympati på den måten (ref forsvarstalen til han som ble dømt). Han hadde fått mer sympati ved å virkelig ta ansvar for egne handlinger. ja,det er jeg enig i. han vet hva han har gjort- så gidde å komme med alt dette om hvor vondt han har hatt det er for dumt. men det er vel ikke mye greit å vite at du må i fengsel,uansett hva du har gjort. det var vel ett siste halmstrå 0 Siter
villakulla Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Skrevet 19. mars 2015 heia, da fikk han 3 år, godt å bli trodd kjenner jeg,nå kan jeg endelig gå videre!!! tar nok litt tid før det går opp for meg og klarer å slappe av men det kommer. han må og betale 125000 i oppreising,da blir det en fin ferie på min datter og meg i sommer 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. mars 2015 Skrevet 19. mars 2015 Så flott. Du har vært så flink! Mens du og datteren din har tidenes ferie, skal fyren sitte og råtne i fengsel. Rettferdigheten har seiret. Troll sprekker alltid i lyset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.