AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 Skrevet 16. mars 2015 Siden det er tomt for zoloft i hele landet og ifølge apoteket kommer det til å være slik en stund, så vurderer jeg å spørre legen om å gå over til et annet ssri. Zoloft har hjulpet meg mye, så jeg lurer på hvilket ssri som er mest likt zoloft?Anonymous poster hash: 1f438...e8d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 Skrevet 17. mars 2015 Siden det er tomt for zoloft i hele landet og ifølge apoteket kommer det til å være slik en stund, så vurderer jeg å spørre legen om å gå over til et annet ssri. Zoloft har hjulpet meg mye, så jeg lurer på hvilket ssri som er mest likt zoloft?Anonymous poster hash: 1f438...e8d Vil legge til at jeg sliter med overspising og overvekt. Kan fontex være et alternativ? Skal den virke på samme måte? Anonymous poster hash: 1f438...e8d 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. mars 2015 Skrevet 17. mars 2015 Alle SSRI kan være ok alternativ. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 Skrevet 17. mars 2015 Alle SSRI kan være ok alternativ. Ok, så det betyr kanskje at fontex kan ha like stor effekt på angst som zoloft? Så at i felleskatalogen står fontex ikke oppført mot angst, kun depresjon og tvang (noe jeg også sliter med). Anonymous poster hash: 1f438...e8d 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. mars 2015 Skrevet 17. mars 2015 Personlig tror jeg Zoloft er en bedre medisin, men i en kort periode kan du bruke alle SSRI. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 Skrevet 17. mars 2015 Personlig tror jeg Zoloft er en bedre medisin, men i en kort periode kan du bruke alle SSRI. Ok, takk for svar, da prøver jeg fontex en periode nå som det ikke er mulig å få tak i zoloft. Kan jo alltids gå over til zoloft igjen senere. Anonymous poster hash: 1f438...e8d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.