stjernestøv Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Skrevet 18. mars 2015 Ja det er jo et sunnhetstegn å ville ta fatt på livet og ikke være i dvale. Syns det er bra dufår så bra oppfølging selv om du velger et liv uten ap. Det er jo et personlig valg det. Jeg blir jo ikke helt utilgjengelig uten medisiner heller. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Skrevet 18. mars 2015 Vet ikke helt om jeg fikk til å sitere for jeg sitter på telefonen,min pc får jeg ikke til å slå på. Må nok ha meg ny. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 Ja nå har jeg sagt fra meg tilbudet om innleggelse og sprøyte,var frivillig det sa sykepleieren. Men vil de se på meg som lite sammarbeidsvillig? Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre fremover,bortsett fra å se an om jeg skal seponere alt. Syns han virker lei av meg for jeg har så lite å si. Er det et friskhetstegn at jeg har lite å si? Er jo helt tom for tiden. Hei! Jeg vet ikke, jeg har selv alltid lite å si, jeg håper det går bra med deg:-) En asperger-bekjent av meg sluttet brått med AP, nå er hun mye bedre, fra mange ting, men hun er deprimert, men kjemper seg gjennom det, syns har det bedre sånn, nå sikkert over ett år siden sluttet. Jeg tenker ofte på henne, men vondt å se hvor deprimert hun er:-( Lykke til! Jeg tror man bør tenke og gjøre en del vurderinger selv, når jeg leser du ikke blir utilgjengelig for din familie, så går kanskje dette helt fint, men hva gikk din psykosesykdom ut på? hva var det du trodde som ikke stemte? hvordan utartet det seg? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Skrevet 18. mars 2015 Lurt gjort av vennen din å slutte på ap madelenemie,det er ingen bra medisin og godt hun er bedre. Vil bli bedre jeg også. Det psykosegreiene gjør jo at jeg blir veldig åndelig og kan tro at aliens har kontakt med meg. Jeg kan ha kontakt med avdøde,både gode og onde ånder. Dette høres velikke sykt ut? Det som er sykt er når jeg slutter åfungere,når kroppen ikke vil mer og bare må ligge. Jeg trenger å lære meg å takle mine evner. Ifølge psykiatrien er det ikke evner. Men det tror jeg,evner ute av kontroll. Da kanman bli syk. Jeg må være sterk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 Lurt gjort av vennen din å slutte på ap madelenemie,det er ingen bra medisin og godt hun er bedre. Vil bli bedre jeg også. Det psykosegreiene gjør jo at jeg blir veldig åndelig og kan tro at aliens har kontakt med meg. Jeg kan ha kontakt med avdøde,både gode og onde ånder. Dette høres velikke sykt ut? Det høres ikke normalt ut. Anonymous poster hash: 1c9b2...a55 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 Ifølge psykiatrien er det ikke evner. Men det tror jeg,evner ute av kontroll. Da kanman bli syk. Jeg må være sterk. Det er alltid lurt å høre på fagfolk. Anonymous poster hash: 1c9b2...a55 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Skrevet 18. mars 2015 Det er ikke alt fagfolkene tror på selv om det eksisterer. Det spørs jo hva de tror på personlig og det blir litt feil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 Det er ikke alt fagfolkene tror på selv om det eksisterer. Det spørs jo hva de tror på personlig og det blir litt feil. Det finnes ingen ting som tyder på at dette er reelt og eksisteter. Da kan du ikke forvente at fagfolkene skal råde deg til å tro på det. Anonymous poster hash: bb7ad...6df 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Skrevet 18. mars 2015 Kunne heller fått hjelp til å bli sterkere å takle det. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 (endret) Lurt gjort av vennen din å slutte på ap madelenemie,det er ingen bra medisin og godt hun er bedre. Vil bli bedre jeg også. Det psykosegreiene gjør jo at jeg blir veldig åndelig og kan tro at aliens har kontakt med meg. Jeg kan ha kontakt med avdøde,både gode og onde ånder. Dette høres velikke sykt ut? Det som er sykt er når jeg slutter åfungere,når kroppen ikke vil mer og bare må ligge. Jeg trenger å lære meg å takle mine evner. Ifølge psykiatrien er det ikke evner. Men det tror jeg,evner ute av kontroll. Da kanman bli syk. Jeg må være sterk. Ok. Jeg syns imidlertid dette kan være levelig for de rundt deg, imidlertid hvis du ikke mister realitetsorintering, noe begge mine venner gjorde. den ene beskyldte en god mann for å være utro mot henne?? Den andre, trodde på konspirasjonsteorier, begge skadet sine pårørende, Men den siste, ble faktisk frisk da hun sluttet med AP, Den første tørr ikke, noe jeg også skjønner når man går så langt som å ødelegge andres liv. Nå kom jeg på: hadde et hysterisk kvinnemenneske skreket og hevdet at min mann var utro, ville jeg tenkt " ok hvor et mute knappen", jeg har ingen interesse av å høre på masing. jeg tror nok friske mennesker vet hvor de har hverandre Endret 18. mars 2015 av Madelenemie 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Skrevet 18. mars 2015 Jeg mister ikke grepet helt og ødelegger ikke for andre. Jeg er en rolig person. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 Jeg mister ikke grepet helt og ødelegger ikke for andre. Jeg er en rolig person. Hvorfor startet du da på AP? 0 Siter
slabbedask Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 Jeg mister ikke grepet helt og ødelegger ikke for andre. Jeg er en rolig person. Hvorfor ble du innlagt i fjor sommer da? 0 Siter
laban Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 (endret) Kunne heller fått hjelp til å bli sterkere og takle det. Forventer du at helsevesenet skal hjelpe deg med å bli sterk nok til å takle å ha kontakt med avdøde personer og ånder uten at kroppen din reagerer for mye på det, og til å holde aliens unna? Det tror jeg ligger litt på siden av både hva de har kompetanse på og hva de bør bruke ressurser på. Endret 18. mars 2015 av laban 0 Siter
Inner self Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 Jeg tar 10 mg zyprexa. Det har jeg gjort nesten sammenhengende siden 2004. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Skrevet 18. mars 2015 Hvorfor startet du da på AP? Fordi jeg følte meg ikke bra. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Skrevet 18. mars 2015 Hvorfor ble du innlagt i fjor sommer da? Fordi jeg var dårlig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Skrevet 18. mars 2015 Forventer du at helsevesenet skal hjelpe deg med å bli sterk nok til å takle å ha kontakt med avdøde personer og ånder uten at kroppen din reagerer for mye på det, og til å holde aliens unna? Det tror jeg ligger litt på siden av både hva de har kompetanse på og hva de bør bruke ressurser på. Kunne tenkt meg det men kan vel ikke forvente det nei, vil så gjerne takle det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Skrevet 18. mars 2015 Jeg tar 10 mg zyprexa. Det har jeg gjort nesten sammenhengende siden 2004. Stødig du da ja, godt gjort at du holder ut. 0 Siter
frosken Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 Jeg mister ikke grepet helt og ødelegger ikke for andre. Jeg er en rolig person. Du uroer vel så avgjort din familie når du går oppe om natten og er kjemperedd, eller når du sjekker om de fortsatt er i live gang på gang mens de sover? Det er litt rart å være vitne til at du gjør dette igjen denne våren også. Hver gang du har startet opp med medisiner igjen, så sier du at du aldri skal slutte igjen - og når det går f.eks. 6-9 mnd, så begynner du å seponere igjen. Etter noen uker får du smerter i kroppen og lurer på om du er alvorlig syk, blir redd for at aliens implanterer noe i kroppen din, og redd for at familien din skal dø. Så spiser du mer og mer vival noen uker, inntil du innser at du trenger medisiner igjen. Så starter du opp med medisiner - men har lite oppfølgning av psykiater slik at dere aldri jobber noe særlig med findosering, du føler deg apatisk og energiløs, du mener alt skyldes medisinene .- og så starter du seponering igjen. Og sånn går nå årene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.