Gå til innhold

Jeg er så ambivalent

Anbefalte innlegg

Gjest lurtepå
Skrevet

Uansett hva det er så klarer jeg aldri å bestemme meg for noen ting, og ofte så ender det da opp med at jeg ikke gjør noen ting eller ikke kjøper noe i det hele tatt.

eksempler kan være:

* Skal jeg søke jobb eller ikke søke jobb, skole eller ikke skole? (ender med ingenting)

* Skal jeg begynne på medisinen igjen, eller skal jeg la være?

* Skal jeg ringe DPS, eller ikke? (noe som endte med at jeg gikk rundt deprimert i sikkert 4-5 måneder før jeg ringte)

* Å bestemme hvilken lampe jeg skal ha og hvilken farge, skal den være grå eller svart, liksom. (har tatt meg over 1 år og fortsatt ingen lampe kjøpt..)

* Skal jeg kjøpe jordbær eller epler i butikken? (i det siste endt med at jeg like godt kjøper begge 2, så slapp jeg det valget)

Det kan kanskje virke som et lite problem, men for meg så kan det faktisk være ganske slitsomt. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men kanskje noen andre opplever det samme? Og NHD, hva kan dette skyldes?

Skrevet

Jeg har og ambivalens, jeg kan bestemme meg for å gå til butikken, og  så snu når jeg har kommet halveis, for å ombestemme meg igjen når jeg kommer hjem

AnonymBruker
Skrevet

Uansett hva det er så klarer jeg aldri å bestemme meg for noen ting, og ofte så ender det da opp med at jeg ikke gjør noen ting eller ikke kjøper noe i det hele tatt.

eksempler kan være:

* Skal jeg søke jobb eller ikke søke jobb, skole eller ikke skole? (ender med ingenting)

* Skal jeg ringe DPS, eller ikke? (noe som endte med at jeg gikk rundt deprimert i sikkert 4-5 måneder før jeg ringte)

* Å bestemme hvilken lampe jeg skal ha og hvilken farge, skal den være grå eller svart, liksom. (har tatt meg over 1 år og fortsatt ingen lampe kjøpt..)

* Skal jeg kjøpe jordbær eller epler i butikken? (i det siste endt med at jeg like godt kjøper begge 2, så slapp jeg det valget)

Det kan kanskje virke som et lite problem, men for meg så kan det faktisk være ganske slitsomt. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men kanskje noen andre opplever det samme? Og NHD, hva kan dette skyldes?

Har du noen diagnose?

Anonymous poster hash: 91ba8...018

AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemte også å nevne det at det å ha disse motstridene tankene om alt mulig, er bare til tider utrolig slitsomt. Så jeg lurer nå på hva det kan komme av?

En annen ting jeg aldri får bestemt meg for er om jeg vil på hytta denne helga, skal, skal ikke, skal, skal ikke...

Jeg har asperger og periodevis deprimert.

Anonymous poster hash: 4139d...5d8
AnonymBruker
Skrevet

eksempler kan være:

Rar signatur du har! Hva betyr det?

Anonymous poster hash: 3f821...8aa

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...