Gå til innhold

NHD: noen medisiner som er like gode som efexor mot angst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har brukt efexor i mange år, pga generell angst, OCD og depresjoner. Det har fungert på den måten at jeg er bedre enn før, men sliter fortsatt en del med GAD og periodevise depresjoner. Dette har blitt verre de siste månedenen uten at jeg har endret i medisinen. Jeg har en del uheldige bivirkinger, de to verste er at jeg sover enormt mye (er trøtt hele tida) og at jeg får skjelvinger i kroppen. Særlig om morgenen.

Har pga dette prøvd å slutte to ganger, med det resulyatet at jeg ble veldig dårlig (deprimert/mere angst) Da er det trossalt bedre å være trøtt og skjelve (og legge på meg)

Spørsmålet er om det er en annen medisin som er like god som efexor mot GAD, OCD og depresjon?

Har tidligere prøvd cipralex, men det fungerte ikke like godt som efexor.

Tar 150 mg efexor. Kan ikke ta mere pga stor økning i leververdier/smerter i leverområdet ved høyere doser

Anonymous poster hash: 303d6...76c

Anonymous poster hash: 303d6...76c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...