Gå til innhold

Sannsynlig


Toga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ladytron

De hjelper meg ikke med det. De har gitt meg helt opp og anbefaler VTA. Men sa jeg kunne bare studere, hvis jeg ville det.

Da har du ihvertfall muligheten til å studere uten at det går ut over trygden - veldig bra.

Hvis du mener at du er mye friskere enn hva NAV hevder så får du motbevise de da. Kjør på med utdannelsen din og få deg jobb du liker, så slipper du å tenke noe mer på NAV og bekymre deg for hva naboen synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ihvertfall muligheten til å studere uten at det går ut over trygden - veldig bra.

Hvis du mener at du er mye friskere enn hva NAV hevder så får du motbevise de da. Kjør på med utdannelsen din og få deg jobb du liker, så slipper du å tenke noe mer på NAV og bekymre deg for hva naboen synes.

 

Ja, enig. Det skal jeg.

Hadde ikke orka sånn jobb type kassa på Rema... det er en ganske slitsom jobb. Eller "orka" og "orka", det hadde jeg sikkert hvis jeg ville det, men nå har jeg ikke noe lyst til det så da gidder jeg vel ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ladytron

 

Ja, enig. Det skal jeg.

Hadde ikke orka sånn jobb type kassa på Rema... det er en ganske slitsom jobb. Eller "orka" og "orka", det hadde jeg sikkert hvis jeg ville det, men nå har jeg ikke noe lyst til det så da gidder jeg vel ikke det.

Veldig bra :) Hvis jeg lurer på noe i forbindelse med ungarsk barokk liturgi så vet jeg hvem jeg skal spørre :P

 

Nei, det forstår jeg. Når du tar en utdanning så kan du jo jobbe med noe som matcher personligheten og interessene dine litt bedre. Tror ikke matbutikk er noe jeg ville trivdes så godt med heller, er generelt ikke så glad i kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra :) Hvis jeg lurer på noe i forbindelse med ungarsk barokk liturgi så vet jeg hvem jeg skal spørre :P

 

Nei, det forstår jeg. Når du tar en utdanning så kan du jo jobbe med noe som matcher personligheten og interessene dine litt bedre. Tror ikke matbutikk er noe jeg ville trivdes så godt med heller, er generelt ikke så glad i kunder.

Ja, er det ikke nyttig med studier. :P

 

Har ikke noe problem med kunder som kunder, men har behov for å være alene - mye alene. Eller jeg TROR i alle fall jeg har det behovet, men man vet aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ladytron

Ja, er det ikke nyttig med studier. :P

 

Har ikke noe problem med kunder som kunder, men har behov for å være alene - mye alene. Eller jeg TROR i alle fall jeg har det behovet, men man vet aldri.

Hehe, tenkte meg at humaniora var din greie. Du virker jo som en veldig svevende person. :P

 

Ja, fint med mye alenetid, også på jobb. ;) Hvis det er sykdom som har gjort at du har hatt så stort behov for alenetid, så kan det kanskje endres. Men ellers tror jeg at sånne behov stort sett forblir som de er. Jeg trodde at jeg ville bli mer utadvendt med alderen, men for min del trives jeg bare bedre med å være introvert og sær ;)

 

Men får prøve å få studert litt nå. Ha en fin kveld videre :)

Endret av Ladytron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, tenkte meg at humaniora var din greie. Du virker jo som en veldig svevende person. :P

 

Ja, fint med mye alenetid, også på jobb. ;) Hvis det er sykdom som har gjort at du har hatt så stort behov for alenetid, så kan det kanskje endres. Men ellers tror jeg at sånne behov stort sett forblir som de er. Jeg trodde at jeg ville bli mer utadvendt med alderen, men for min del trives jeg bare bedre med å være introvert og sær ;)

 

Men får prøve å få studert litt nå. Ha en fin kveld videre :)

 

Nå var det liturgi-studiet en spøk, da. :P Humaniora er ikke min greie, men jeg er interessert i alt sammen jeg da.

 

Jeg vet ikke jeg, har egentlig vært en einstøing hele livet. Men vi får se hva som skjer. Vi får se. :)

 

Takk, du og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ladytron

Nå var det liturgi-studiet en spøk, da. :P Humaniora er ikke min greie, men jeg er interessert i alt sammen jeg da.

 

Jeg vet ikke jeg, har egentlig vært en einstøing hele livet. Men vi får se hva som skjer. Vi får se. :)

 

Takk, du og.

Hehe, hadde håpet at du forstod at jeg tullet jeg og, men det er vel ikke alltid så lett med tekstlig ironi ;)

 

Einstøing eller ikke, du virker ihvertfall som en oppegående og snill mann :)

 

Får gjøre et nytt forsøk på studier nå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde håpet at du forstod at jeg tullet jeg og, men det er vel ikke alltid så lett med tekstlig ironi ;)

 

Einstøing eller ikke, du virker ihvertfall som en oppegående og snill mann :)

 

Får gjøre et nytt forsøk på studier nå. :P

Åja, tenkte litt på den muligheten da, men så tenkte jeg at jeg er jo faktisk litt svevende? :P Hehe.

:P Jo takk for det.

Good luck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er bare liddli' morro... vært oppe siden 06:15, og jeg har gjort masse, inkludert en times gåtur. Men jeg lå 2 timer og ble bare mer og mer rastløs.

Jeg som hadde sånn skikk på døgnrytmen. Nå går det rett vest. Ender vel opp med at jeg sover til 14 og føler meg som en sørgelig potetsekk.

Men kanskje jeg skal gjøre alvor ut av den der "opp til fast tid, uansett hva"?

Jeg liker best å stå opp 06. Jeg syns det er et fint tidspunkt. Problemet er bare å få seg nok søvn før den tid. Noe som åpenbart ikke går i natt, men hvis jeg bare holder koken, kanskje det går seg til?

På en annen side, det er jo sånn enten-eller med meg, virker det til å være. Vært våken i 22 timer nå, men jeg har fortsatt kjapp tankegang og rastløshet. Ufrivillig.

Andre ganger blir jeg helt "skutt" ut av det blå. Sånn at det er helt drepen å gjøre annet enn å ligge under dyna.

Kanskje det er noe psykt? Kanskje hadde en dosering med Lamictal i det serumområdet de anbefaler hjulpet? Men det får jeg aldri testet ut, siden de sier jeg ikke er deprimert, og da skal ikke noe med medisinene endres, og at jeg bruker maksdosen (noe som er helt feil etter hva jeg har lest; jeg har lest det er serumverdien som har noe å si, både for virkning og bivirkning.)

Nå ble dette EKSTREMT selvfokusert. :P

Men men.

Hva annet skal man finne på klokken 04? Kanskje det hjelper å skrive litt, for å få hjernen inn på et nytt spor? Det er derfor jeg står opp en stund, fordi hvis jeg bare ligger der skjer det ikke annet enn at jeg bare blir mer og mer rastløs.

Men nå har jeg planen klar: jeg legger meg igjen, og ligger til 06, uansett om jeg sover eller ikke sover, og så står jeg opp 06, og legger meg ikke får til kvelden igjen.

Hm.

Bare noe jeg tenkte på, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg kom til å tenke på, er at våre moralske overbevisninger og standpunkt veldig ofte henger nøye sammen med hvordan vi selv lever livet og hvilke ferdigheter og utfordringer vi har.

De moralistiske sier høna kom før egget... men jeg tror det er stikk motsatt jeg.

Men nå er jeg en pessimist, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...