AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Har en god venn som ikke greier å slappe av i sosiale sammenhenger. Han må da drikke så mye at han føler seg komfortabel, noen ganger blir dette dessverre altfor mye. Virker som han blir veldig stressa når han må være sosial. Han sier selv at han ikke finner ro. Kan heller ikke gå andre steder enn i skogen, der det er mindre mennesker. Dette er et problem for de som bor sammen med han, når det må være alkohol i alle sosiale sammenhenger. Er dette sosialangst? Eller har det med alkoholisme å gjøre? Hva kan gjøres?Anonymous poster hash: 4a9fe...df9 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Har en god venn som ikke greier å slappe av i sosiale sammenhenger. Han må da drikke så mye at han føler seg komfortabel, noen ganger blir dette dessverre altfor mye. Virker som han blir veldig stressa når han må være sosial. Han sier selv at han ikke finner ro. Kan heller ikke gå andre steder enn i skogen, der det er mindre mennesker. Dette er et problem for de som bor sammen med han, når det må være alkohol i alle sosiale sammenhenger. Er dette sosialangst? Eller har det med alkoholisme å gjøre? Hva kan gjøres?Anonymous poster hash: 4a9fe...df9 Det kan være sosial angst, har du snakket med han om det? Det ville jeg ha gjort. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Det er i så fall sosial angst, og ikke "sosialangst".Anonymous poster hash: f2b04...094 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Det kan være sosial angst, har du snakket med han om det? Det ville jeg ha gjort. Har snakket om at han kan prøve uten alkohol. Hvis han gjør det blir han veldig rastløs og finner på en unnskyldning ganske raskt for å dra hjem. Sier selv han er sikker på at han har ADHD. Kan man bli sånn da?Anonymous poster hash: 4a9fe...df9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Det er i så fall sosial angst, og ikke "sosialangst".Anonymous poster hash: f2b04...094 Det var ikke et kurs i rettskriving jeg ba om :-).Anonymous poster hash: 4a9fe...df9 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 Har snakket om at han kan prøve uten alkohol. Hvis han gjør det blir han veldig rastløs og finner på en unnskyldning ganske raskt for å dra hjem. Sier selv han er sikker på at han har ADHD. Kan man bli sånn da?Anonymous poster hash: 4a9fe...df9 Jeg er ikke sikkert jeg, men rastløs blir man jo av adhd. Synd han må bruke alkohol som medisin da, burde jo vært til en utredning...om han tror selv han har adhd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.