Gå til innhold

Stramme musklene er det vanlig ved angst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor mener du forslaget var dumt?  NHD hadde blandede erfaring med det.  Det hadde litt å si med terapauten, men det er nok også forskjell på hva hver enkelt har best nytte av.  Når jeg har gått så lenge som jeg har så må noe bare prøves, men viktig å ikke ha de største forventninger til alt. Jeg prøver også å lete litt på alternativt. Men alternative medisiner kan jeg ikke prøve så lenge jeg bruker så mye legemidler.

Ok. Jeg trodde du kanskje la forslaget på hylla som følge av svaret til nhd.

Jeg mener det må være verdt å prøve også andre ting når en har slitt så lenge som du har og ikke finner noen god løsning på sikt.

Selv hadde jeg sannsynligvis hatt enda mer nytte av denne fysioen idag enn for ti år siden fordi jeg er bevisst på ting.

Det går mye på avslapningsteknikker, pust osv.

Det er absolutt et forsøk verdt, mener jeg. Men dessverre er ventetiden lenge. Jeg for min del ventet over et år på å komme inn. Har hørt om andre som har ventet like lenge. Men det kan selvsagt ha endret seg - det finner en ut.

Skrevet (endret)

Ok. Jeg trodde du kanskje la forslaget på hylla som følge av svaret til nhd.

Jeg mener det må være verdt å prøve også andre ting når en har slitt så lenge som du har og ikke finner noen god løsning på sikt.

Selv hadde jeg sannsynligvis hatt enda mer nytte av denne fysioen idag enn for ti år siden fordi jeg er bevisst på ting.

Det går mye på avslapningsteknikker, pust osv.

Det er absolutt et forsøk verdt, mener jeg. Men dessverre er ventetiden lenge. Jeg for min del ventet over et år på å komme inn. Har hørt om andre som har ventet like lenge. Men det kan selvsagt ha endret seg - det finner en ut.

Jeg vurderer sterkt å prøve den spikermatten. Og jeg vil diskutere ditt forslag med legen eller psykiateren neste gang jeg er der. Jeg tenker også på boken frosken anbefalte, men jeg vet ikke hva øvelsene som skulle utføres gikk ut på. Jeg vet jeg vil ha problemer med å gjennomføre en passiv øvelse en time hver dag. Jeg får prøve en ting om gangen. Å finne medisiner som fungerer for dette og ikke er vanedannede har jeg gitt opp. Endret av Blomster

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...