Gå til innhold

Det autonome nervesystemet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra! Håper du har nytte av den.

Har sikkert brukt den en times tid til sammen i dag.  Det kjentes ihvertfall :)

Om jeg har effekt av den vil vise seg.  Nå har jeg noen bedre dager, og da er det ikke rette tiden å vurdere det. Men jeg håper også den kan fungere mot selvskadingstrang. Jeg har litt tro på det, og har også lest flere andre som har brukt den til det.

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med selvskading, men på hvilken måte virker det? Er det fordi piggene gjør vondt, eller en avledning? Jeg merker at jeg blir veldig avslappa når jeg ligger på den. Det er veldig godt.

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med selvskading, men på hvilken måte virker det? Er det fordi piggene gjør vondt, eller en avledning? Jeg merker at jeg blir veldig avslappa når jeg ligger på den. Det er veldig godt.

Jeg vet ikke om jeg forstår det helt selv.  Det er komplisert.  Det er så mye.  Men jeg får en indre ro når jeg skader meg.  Derfor er det også veldig vanskelig å slutte.  Og det er nok derfor behovet kan bli så sterkt ved indre uro.  Men også ved andre anledninger kan behovet bli sterkt.  Bl.a. ved selvforakt.  Det er mye jeg ikke forstår av det, og jeg visste heller ikke om at andre gjorde det når jeg begynte.  Det er sjelden nå.  Men jeg vet at jeg aldri kan si aldri mer.  Det er trangen jeg nå sliter mest med, og det hadde vært godt om matten kunne lette litt på den.  

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg forstår det helt selv.  Det er komplisert.  Det er så mye.  Men jeg får en indre ro når jeg skader meg.  Derfor er det også veldig vanskelig å slutte.  Og det er nok derfor behovet kan bli så sterkt ved indre uro.  Men også ved andre anledninger kan behovet bli sterkt.  Bl.a. ved selvforakt.  Det er mye jeg ikke forstår av det, og jeg visste heller ikke om at andre gjorde det når jeg begynte.  Det er sjelden nå.  Men jeg vet at jeg aldri kan si aldri mer.  Det er trangen jeg nå sliter mest med, og det hadde vært godt om matten kunne lette litt på den.  

Jeg skjønner. Det er kanskje på samme måte som å ruse seg vekk fra følelsene...

Kanskje du, om du skulle få trangen igjen, bare skal legge deg på matten og prøve å finne ro i kroppen. Enkelt, men "godt" tips fra meg ;)

Skrevet

Jeg skjønner. Det er kanskje på samme måte som å ruse seg vekk fra følelsene...

Kanskje du, om du skulle få trangen igjen, bare skal legge deg på matten og prøve å finne ro i kroppen. Enkelt, men "godt" tips fra meg ;)

Det er det jeg har tenkt å forsøke på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...