Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men, det jeg sa: jeg mener det, 100%, men vurderinger av medisineringen din er jo en annen sak. Jeg syns det er feil og usant å blande inn dine barn og din omsorgsevne. Liksom det er en slags manipulering for at du skal ta medisiner... selv om det kan hende du bør gjøre det anderledes. :)

Mener å se mye av denne slags "PEDAGOGISKE" teknikker på forumet... uten at jeg trenger å utdype dette ytterligere.

Dette er helt generelt og handler ikke spesielt om Gondor eller noen andre nick / brukere:

Det er en akseptert oppfatning at barn ikke har godt av at foreldrene forandrer seg. Bl.a. derfor er det mange som er sterke motstandere av at foreldre kan drikke noe med alkohol før barnas leggetid, selv om det ikke handler om noe i nærheten av fyll. Det er den samme "pedagogikken" som kommer til uttrykk rundt medisiner: Barn trenger at de voksne holder seg stabile og som de pleier å være. De har ikke godt av at mor eller far stadig går på en psykisk berg- og dalbane, uansett årsak.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gondor

15

• stjernestøv

12

• laban

2

• AnonymBruker

2

stjernestøv
Skrevet

Dette er helt generelt og handler ikke spesielt om Gondor eller noen andre nick / brukere:

Det er en akseptert oppfatning at barn ikke har godt av at foreldrene forandrer seg. Bl.a. derfor er det mange som er sterke motstandere av at foreldre kan drikke noe med alkohol før barnas leggetid, selv om det ikke handler om noe i nærheten av fyll. Det er den samme "pedagogikken" som kommer til uttrykk rundt medisiner: Barn trenger at de voksne holder seg stabile og som de pleier å være. De har ikke godt av at mor eller far stadig går på en psykisk berg- og dalbane, uansett årsak.

Til og med friske personer er ikke stabile hele tiden, og ja mange drikker i nærheten av barna...ikke bra nei. Gondor hadde vel ganske store barn? De forstår mer når de blir større. 

Skrevet

Til og med friske personer er ikke stabile hele tiden, og ja mange drikker i nærheten av barna...ikke bra nei. Gondor hadde vel ganske store barn? De forstår mer når de blir større.

Mitt svar handlet ikke om Gondor, men im hvorfor Kjøter'n stadig ser oppfordringer til å ta medisinen bl.a. av hensyn til barna. Det betyr ikke at noen tror man blir slem uten eller at det ikke er viktig å være snill (som han trakk inn).
stjernestøv
Skrevet

Mitt svar handlet ikke om Gondor, men im hvorfor Kjøter'n stadig ser oppfordringer til å ta medisinen bl.a. av hensyn til barna. Det betyr ikke at noen tror man blir slem uten eller at det ikke er viktig å være snill (som han trakk inn).

Ok, da så :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...