stjernestøv Skrevet 23. mars 2015 Skrevet 23. mars 2015 Nå har jeg tatt 2 mg risperdal i to uker, kan jeg da konkludere med at det går greit? Har jo ikke fått psykosesymptomer, det er vel folk som tar kun 1 mg også? 0 Siter
Toga Skrevet 23. mars 2015 Skrevet 23. mars 2015 Jeg mener å huske du har fortalt at du opplevde en lang, god periode en gang du sluttet på Trilafon. Det var snakk om over ett år? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Skrevet 23. mars 2015 Jeg mener å huske du har fortalt at du opplevde en lang, god periode en gang du sluttet på Trilafon. Det var snakk om over ett år? Det stemmer det, bare lurer på om jeg kan seponere alt nå uten å bli dårlig med en gang? Noen ganger har jeg blitt dårlig fort også skjønner du. 0 Siter
Toga Skrevet 23. mars 2015 Skrevet 23. mars 2015 Det stemmer det, bare lurer på om jeg kan seponere alt nå uten å bli dårlig med en gang? Noen ganger har jeg blitt dårlig fort også skjønner du. Du bør nok huske på at det tidligere har kunnet gå veldig lenge før du ble dårlig igjen. Det er helt normalt at lengden på dette tidsrommet varierer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Skrevet 23. mars 2015 Du bør nok huske på at det tidligere har kunnet gå veldig lenge før du ble dårlig igjen. Det er helt normalt at lengden på dette tidsrommet varierer. Ja får bare vente å se hva som skjer da, hadde vært fristende å hatt kontakt med min avdøde bror- 0 Siter
Toga Skrevet 23. mars 2015 Skrevet 23. mars 2015 Ja får bare vente å se hva som skjer da, hadde vært fristende å hatt kontakt med min avdøde bror- Hvis det skjer, er det ikke sånn at det ikke haster? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Skrevet 23. mars 2015 Hvis det skjer, er det ikke sånn at det ikke haster? Nei det haster jo ikke, vil ikke bli syk...bare åndelig. Får legge meg, det er det nærmeste jeg kommer andre dimensjoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.