Gå til innhold

Lurer på det

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Nå har jeg tatt 2 mg risperdal i to uker, kan jeg da konkludere med at det går greit? Har jo ikke fått psykosesymptomer, det er vel folk som tar kun 1 mg også?

Skrevet

Jeg mener å huske du har fortalt at du opplevde en lang, god periode en gang du sluttet på Trilafon. Det var snakk om over ett år?

stjernestøv
Skrevet

Jeg mener å huske du har fortalt at du opplevde en lang, god periode en gang du sluttet på Trilafon. Det var snakk om over ett år?

Det stemmer det, bare lurer på om jeg kan seponere alt nå uten å bli dårlig med en gang?

Noen ganger har jeg blitt dårlig fort også skjønner du.

Skrevet

Det stemmer det, bare lurer på om jeg kan seponere alt nå uten å bli dårlig med en gang?

Noen ganger har jeg blitt dårlig fort også skjønner du.

Du bør nok huske på at det tidligere har kunnet gå veldig lenge før du ble dårlig igjen. Det er helt normalt at lengden på dette tidsrommet varierer.

stjernestøv
Skrevet

Du bør nok huske på at det tidligere har kunnet gå veldig lenge før du ble dårlig igjen. Det er helt normalt at lengden på dette tidsrommet varierer.

Ja får bare vente å se hva som skjer da, hadde vært fristende å hatt kontakt med min avdøde bror-

Skrevet

Ja får bare vente å se hva som skjer da, hadde vært fristende å hatt kontakt med min avdøde bror-

Hvis det skjer, er det ikke sånn at det ikke haster? :)

stjernestøv
Skrevet

Hvis det skjer, er det ikke sånn at det ikke haster? :)

Nei det haster jo ikke, vil ikke bli syk...bare åndelig. Får legge meg, det er det nærmeste jeg kommer andre dimensjoner. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...