Toga Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Hvordan kan man slutte å behandle andre som dritt? Just do it? Jeg vil jo slutte NÅ, men jeg bare forandrer mening... 0 Siter
Toga Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Skrevet 24. mars 2015 Nei, glem dette. Jeg bare tullet. Hihi... 0 Siter
Gjest spurven Skrevet 24. mars 2015 Skrevet 24. mars 2015 Hvis du føler behov for å behandle andre som dritt skulle jobb på dol være perfekt. Her behandler de virkelig mennesker som søppel. 0 Siter
Toga Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Skrevet 25. mars 2015 Hvis du føler behov for å behandle andre som dritt skulle jobb på dol være perfekt. Her behandler de virkelig mennesker som søppel.Hvem behandler hvem som søppel? The powers that be? 0 Siter
Toga Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Skrevet 25. mars 2015 De som styrer her. Long storyMen jeg er ikke helt enig, jeg syns de bare er idioter jeg. De kan ikke noe for det, stakkars. 0 Siter
Toga Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Skrevet 25. mars 2015 Jeg syns nå mange personer med makt og ansvar er idioter jeg, da. 0 Siter
Toga Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Skrevet 25. mars 2015 Fellesnevneren er en evne til å si og gjøre det som forventes av seg... 0 Siter
Gjest spurven Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 Men jeg er ikke helt enig, jeg syns de bare er idioter jeg. De kan ikke noe for det, stakkars. Sånne skulle hatt totalforbud mot å drive slike forum. Skjønner ikke at noen som bevisst påfører andre lidelse, og SPARKER de som ligger nede skal få lov til å titulere seg som noe. 0 Siter
laban Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 Sånne skulle hatt totalforbud mot å drive slike forum. Skjønner ikke at noen som bevisst påfører andre lidelse, og SPARKER de som ligger nede skal få lov til å titulere seg som noe. Kjære spurv, vær så snill å ikke begynne på enda et kapittel i denne historien. Det kan umulig komme noe godt ut av det 0 Siter
Toga Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Skrevet 25. mars 2015 Kjære spurv, vær så snill å ikke begynne på enda et kapittel i denne historien. Det kan umulig komme noe godt ut av det Er det ikke bra å "få det ut"? Liksom rense sjelen? Trodde det var det som var terapi jeg. 0 Siter
laban Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 Er det ikke bra å "få det ut"? Liksom rense sjelen? Trodde det var det som var terapi jeg. Ikke når det pågår i årevis rundt hendelser det ikke går an å få gjort noe mer med, og som det er delte meninger om. Tror jeg. 0 Siter
Gjest spurven Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 Kjære spurv, vær så snill å ikke begynne på enda et kapittel i denne historien. Det kan umulig komme noe godt ut av det :unsure går bra, tåler det. Fint du tenker på meg 0 Siter
Toga Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Skrevet 25. mars 2015 Ikke når det pågår i årevis rundt hendelser det ikke går an å få gjort noe mer med, og som det er delte meninger om. Tror jeg. Bare Gud vet. Amen. 0 Siter
Gjest spurven Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 Det er aldri greit å sparke noen som LIGGER NEDE. Det er STYGT og ONDSKAP. De som styrer her som gjør! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 Det er aldri greit å sparke noen som LIGGER NEDE. Det er STYGT og ONDSKAP. De som styrer her som gjør! Har de som styrer her sparket deg når du lå nede? 0 Siter
Gjest spurven Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 Har de som styrer her sparket deg når du lå nede? Ja, og de NEKTET gi seg. Forklarer bedre under tråden "beklager til de som føler seg berørt". NULL respekt og hensyn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.