Gå til innhold

Du med asperger/autisme - hva jobber du med?

Anbefalte innlegg

Gjest lurtepå
Skrevet (endret)

Jeg selv jobber ikke, har aldri jobbet, men jeg har veldig lyst til å begynne å jobbe. Så da lurte jeg på, hva er det du med asperger jobber som, planlegger å jobbe som eller har jobbet som? :)

Endret av lurtepå
Skrevet
Jeg selv jobber ikke, har aldri jobbet

Hvor gammel er du?

hva er det du med asperger ... har jobbet som? :)

IT/softwareutvikling.

DenNorskeElg
Skrevet

Jobber ikke og har aldri jobbet bortsett fra en sommerjobb en gang. Men er ganske flink med data ting da og programmering, men så mister jeg fokus og blir ganske lite produktiv ofte. Så vet ikke hvor jeg ender jeg. Synes ikke livet utenfor arbeidslivet er noe værre enn livet i arbeidslivet jeg da, men de fleste har jo ønsker om å klare det

AnonymBruker
Skrevet

Jobber ikke og har aldri jobbet bortsett fra en sommerjobb en gang. Men er ganske flink med data ting da og programmering, men så mister jeg fokus og blir ganske lite produktiv ofte. Så vet ikke hvor jeg ender jeg. Synes ikke livet utenfor arbeidslivet er noe værre enn livet i arbeidslivet jeg da, men de fleste har jo ønsker om å klare det

Hva er det du gjør på dagene når du ikke jobber da? Synes ikke du det blir kjedelig eller ensom i lengden?

Anonymous poster hash: 54118...563

Skrevet

Jeg selv jobber ikke, har aldri jobbet, men jeg har veldig lyst til å begynne å jobbe. Så da lurte jeg på, hva er det du med asperger jobber som, planlegger å jobbe som eller har jobbet som? :)

Jeg tror ikke jeg har asperger.

Skrevet

Jobbet som elektriker.

Kvinnlig elektikker? Det er sikkert àen grei jobb?

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har asperger.

Men du jobber kanskje med noe allikevel ?

Skrevet

Er du en ungdom?

Skrevet

Har trygt, men arbeider med formidling og undervisning blant annet.

Skrevet

Kvinnlig elektikker? Det er sikkert àen grei jobb?

Ja, jobben er grei, det er folka som tar livet av meg.

Skrevet

Kvinnlig elektikker? 

Er det så merkelig da?

Skrevet

Men du jobber kanskje med noe allikevel ?

Nei, tross at jeg ikke har asperger jobber jeg ikke. Leie greier.

Skrevet

Nei, tross at jeg ikke har asperger jobber jeg ikke. Leie greier.

Hvorfor svarer du på vegne av Kjøter'n?

Skrevet

Hvorfor svarer du på vegne av Kjøter'n?

Fordi jeg har surret her snart et døgn...

Skrevet

Fordi jeg har surret her snart et døgn...

Ikke bra. 

Skrevet

Kanskje det er psykt.

Hvem vet, vel.

Skrevet

Jeg har jobbet med barn og ungdommer. Aldri over ett år på samme sted, blir sliten og forvirret av de voksne. Nå studerer jeg.

Skrevet

Er det så merkelig da?

Nei,tror ikke det, vet ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...