Gå til innhold

frekke personer på wrongplanet.net.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg spurte på wrongplanet om hvordan jeg skifter profilbildet på wrongplanet profilen min. Da svarte en person "only cool people may change theyr profile picture". Var ikke dette utrolig frekt?

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Blomsterfluen

12

• slabbedask

10

• Caylee

8

• Madelenemie

6

Madelenemie
Skrevet

Jeg spurte på wrongplanet om hvordan jeg skifter profilbildet på wrongplanet profilen min. Da svarte en person "only cool people may change theyr profile picture". Var ikke dette utrolig frekt?

Hei!

Nei det var morsomt.

stjernestøv
Skrevet

Jo det var frekt.

Blomsterfluen
Skrevet

Hei!

Nei det var morsomt.

Ok. Så er du enig i denne personen at jeg ikke er kul da?

Skrevet (endret)

Hvis du tar deg nær av noe sånt, så er det noe som ikke riktig er som det skal.

Det er et helt standard svar på et forum, og en spøk.

Endret av issomethingwrong
Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Hvis du tar deg nær av noe sånt, så er det noe som ikke riktig er som det skal.

Det er et helt standard svar på et forum, og en spøk.

Ok. Jeg forstår ikke hva han mener på wrongplanet når han skriver denne "spøken". Endret av Blomsterfluen
Skrevet

På forumer og andre steder på nett, er det lett å misforstå hverandre.

Hvis vedkommende satt rett ovenfor deg da han sa det mens han smilte hjertelig og blunket til deg samtidig, ville du kanskje ikke reagert negativt på ordene.

Det kan hende han mente å være frekk.  Det kan også hende han bare mente å spøke litt godmodig med deg. 

For egen del kan det være lurt å tolke ting i beste mening til det motsatte er bevist. 

Blomsterfluen
Skrevet

Da jeg prøvde å svare personen på wrongplanet så var det noen på forumet som hadde fjernet svaret hans sån at jeg ikke fikk svart ham.

Skrevet

Jeg ville ikke hatt all verdens forventninger om korrekt adferd på et "sted" som kalte seg wrongplanet... :P

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg ville ikke hatt all verdens forventninger om korrekt adferd på et "sted" som kalte seg wrongplanet... :P

Ok. Wrongplanet er for mennesker med autisme/aspergers og noe annet jeg ikke husker hva heter.

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg kan ikke være enig eller uenig,

jeg er ikke kul og bryr meg ikke om andre er kule heller, jeg liker om andre har mye kunnskap om noe, det er viktigst for meg.

Jeg kjenner bare til ordet kul, men jeg er ikke helt sikker på hva som ligger i det?

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Wrongplanet er for alle som ikke er NT.

Så det er et lettere sted å være enn her! (jeg er der lite, men har vært der, det blir som å snakke med seg selv, det kan jeg gjøre her)

Men man kan ikke lære om NT mennesker der, fordi det er få NT mennesker der,

og det vi med autisme trenger er å lære om NT mennesker, for da kan vi lettere fungere i NT "verdenen"

Blomsterfluen
Skrevet

Det later til at når jeg ber om hjelp på noe jeg ikke får til på wrongplanet, så dumper de meg ut av forumet med frekke kommentarer og ingen hjelp å få i det heletatt.

Skrevet

Det var det. Men jeg tror den kommentaren er slettet nå?

Blomsterfluen
Skrevet

Det var det. Men jeg tror den kommentaren er slettet nå?

Ja den ble slettet ganske kjapt.

Skrevet

Troll på interwebben ?

Time to get offended ;)

Skrevet

Troll på interwebben ?

Time to get offended ;)

Er Trollings tilbake? Ikke dårlig!

Skrevet

Beklager usærriøse innlegg ovenfor (de var jo gode men kanskje litt spydige og det var unødvendig i denne tråden med dette temaet så det beklager jeg)

Da jeg prøvde å svare personen på wrongplanet så var det noen på forumet som hadde fjernet svaret hans sån at jeg ikke fikk svart ham.

Ja men da er jo administratorene (eller moderatorene) enig i at det var frekt. Men sånn vil det alltid være det kan både være folk som er frekke og folk som oppleves som frekke uten at de nødvendigvis har onde intensjoner. Men man må bare prøve å heve seg over slike ting

AnonymBruker
Skrevet

Det synes jeg var unødvendig, og egentlig litt barnslig sagt.

Folk burde jo lære seg at sånne ting kan faktisk folk ta seg nær av og bli såret. Vedkommende burde kanskje tenkt at det var en grunn til at du er på wrongplanet også..

Anonymous poster hash: d2839...048

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...