AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 Skrevet 26. mars 2015 Hei! Wrongplanet er for alle som ikke er NT. Så det er et lettere sted å være enn her! (jeg er der lite, men har vært der, det blir som å snakke med seg selv, det kan jeg gjøre her) Men man kan ikke lære om NT mennesker der, fordi det er få NT mennesker der, og det vi med autisme trenger er å lære om NT mennesker, for da kan vi lettere fungere i NT "verdenen" Synes du det er så mange "NT" mennesker her da? Alt jeg ser er dem samme 5,6,7 brukerne igjen og igjen og dem virker ikke akkurat normale, spør du meg. Skal du lære deg om menneskeheten får du pelle deg ut i verden. Anonymous poster hash: d2839...048 0 Siter
sur kjerring Skrevet 26. mars 2015 Skrevet 26. mars 2015 Synes du det er så mange "NT" mennesker her da? Alt jeg ser er dem samme 5,6,7 brukerne igjen og igjen og dem virker ikke akkurat normale, spør du meg. Skal du lære deg om menneskeheten får du pelle deg ut i verden. Nei, nå syntes jeg du var frekk! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 Skrevet 26. mars 2015 Nei, nå syntes jeg du var frekk! Har du oppretta deg enda en bruker? Jaja, noe må vel du også ha å gjøre.. Anonymous poster hash: d2839...048 0 Siter
Madelenemie Skrevet 27. mars 2015 Skrevet 27. mars 2015 Synes du det er så mange "NT" mennesker her da? Alt jeg ser er dem samme 5,6,7 brukerne igjen og igjen og dem virker ikke akkurat normale, spør du meg. Skal du lære deg om menneskeheten får du pelle deg ut i verden. Anonymous poster hash: d2839...048 Hei! Ja hvis du teller er de fleste NT. NT er alle uten autisme, det er så langt jeg vet kun slabbedask, meg, bella dotte og FGT som har autisme her som skriver en del/litt. Trine venter på diagnose, Jeg lærte mest om de mellommenneskelige relasjoner av min psykiater, dvs på hennes kontor, videre lære jeg en del av mange her inne, og dette har vært nyttig kunnskap. Ikke minst nyttig for RL. Hvordan tror du jeg kom på å si "jeg elsker deg" 2 x pr dag til min mann? RL, erfaring? Nei. Kurs om autisme i Gøteborg, der Tony Attwood sa at det var et lurt sjakktrekk.( hvis du forstår hva jeg mener?) 0 Siter
DenNorskeElg Skrevet 27. mars 2015 Skrevet 27. mars 2015 Jeg har også autisme. jeg skulle akuratt si til madelene sjekk signaturen til TS men du var for rask 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. mars 2015 Skrevet 27. mars 2015 Hei! Ja hvis du teller er de fleste NT. NT er alle uten autisme, det er så langt jeg vet kun slabbedask, meg, bella dotte og FGT som har autisme her som skriver en del/litt. Og så har vi Solemnity og Morgan. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Skrevet 27. mars 2015 Så jeg virker ikke autistisk i det heletatt? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 Skrevet 27. mars 2015 Så jeg virker ikke autistisk i det heletatt? Jo du virker autistisk. Anonymous poster hash: d2839...048 0 Siter
Madelenemie Skrevet 27. mars 2015 Skrevet 27. mars 2015 Og så har vi Solemnity og Morgan. Ja stemmer:-) Og blomsterfluen:-) Også en Isabellamarie og for ikke glemme NHD. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 27. mars 2015 Skrevet 27. mars 2015 Så jeg virker ikke autistisk i det heletatt? Nei jeg syns ikke det. Men kanskje det er du som overbeviste meg:-)? 0 Siter
Caylee Skrevet 27. mars 2015 Skrevet 27. mars 2015 Så jeg virker ikke autistisk i det heletatt? Jo du gjør det 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. mars 2015 Skrevet 27. mars 2015 Jo du gjør det Hvordan er man hvis man er autist? 0 Siter
Caylee Skrevet 27. mars 2015 Skrevet 27. mars 2015 Hvordan er man hvis man er autist? Jeg har en god venn med den diagnosen så ser ut fra det, men selvfølgelig jeg har ikke peiling og alle er forskjellig Det jeg merker er at man skriver setningene litt annerledes på en måte. Utaler seg på en litt "annerledes" måte (ikke at det er negativt). Legger merke til andre detaljer i en tekst for eksempel enn andre, og har en annen måte å vise støtte på. Men som sagt jeg aner ikke.. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Skrevet 28. mars 2015 Nei jeg syns ikke det. Men kanskje det er du som overbeviste meg:-)? Hva er det som gjør at jeg ikke er autistisk? 0 Siter
frosken Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Jeg har en god venn med den diagnosen så ser ut fra det, men selvfølgelig jeg har ikke peiling og alle er forskjellig Det jeg merker er at man skriver setningene litt annerledes på en måte. Utaler seg på en litt "annerledes" måte (ikke at det er negativt). Legger merke til andre detaljer i en tekst for eksempel enn andre, og har en annen måte å vise støtte på. Men som sagt jeg aner ikke.. Synes du har gjort gode observasjoner:-) 0 Siter
slabbedask Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Jeg har en god venn med den diagnosen så ser ut fra det, men selvfølgelig jeg har ikke peiling og alle er forskjellig Det jeg merker er at man skriver setningene litt annerledes på en måte. Utaler seg på en litt "annerledes" måte (ikke at det er negativt). Legger merke til andre detaljer i en tekst for eksempel enn andre, og har en annen måte å vise støtte på. Men som sagt jeg aner ikke.. Da legger du merke til mer enn meg. Men men. 0 Siter
IsabellaMaria Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Hvordan er man hvis man er autist? Jeg har autisme og lurer på det samme Hvordan skiller jeg meg egentlig ut fra neurotypiske? 0 Siter
Caylee Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Synes du har gjort gode observasjoner:-) hehe, vet ikke om det er riktig så er nok teit av meg uansett 0 Siter
Caylee Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Da legger du merke til mer enn meg. Men men. på hvilken måte? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.