Gå til innhold

frekke personer på wrongplanet.net.

Anbefalte innlegg

Skrevet

på hvilken måte?

Det du skrev:

Det jeg merker er at man skriver setningene litt annerledes på en måte. Utaler seg på en litt "annerledes" måte (ikke at det er negativt). Legger merke til andre detaljer i en tekst for eksempel enn andre, og har en annen måte å vise støtte på.

Jeg har ikke lagt merke til dette.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Blomsterfluen

12

• slabbedask

10

• Caylee

8

• Madelenemie

6

Skrevet

Det du skrev:

Det jeg merker er at man skriver setningene litt annerledes på en måte. Utaler seg på en litt "annerledes" måte (ikke at det er negativt). Legger merke til andre detaljer i en tekst for eksempel enn andre, og har en annen måte å vise støtte på.

Jeg har ikke lagt merke til dette.

Skjønner. Er sikkert bare jeg som tenker formye

Skrevet

Skjønner. Er sikkert bare jeg som tenker formye

Eller det er jeg som ikke oppfatter slikt. Hvem vet.

Skrevet

Eller det er jeg som ikke oppfatter slikt. Hvem vet.

hvem vet ja.. kanskje noen som har peiling på absberger vet hva forskjellen er

Blomsterfluen
Skrevet

Hva er det som gjør at Madelenemie ikke syns jeg er autistisk? Hvorfor fikk jeg da nettopp autismediagnose og verbale lærevansker i tillegg?

Skrevet

Hva er det som gjør at Madelenemie ikke syns jeg er autistisk? 

Ingen kan si noe sikkert om det basert på noen foruminnlegg. Hvorfor er du så opptatt av å være autist nå? For noen uker siden var du sikker på at du ikke var det.

Blomsterfluen
Skrevet

Ingen kan si noe sikkert om det basert på noen foruminnlegg. Hvorfor er du så opptatt av å være autist nå? For noen uker siden var du sikker på at du ikke var det.

Fordi jeg har vært på 2 måneders utredning hos spesialisert autisme og PU psykolog og han satte høytfungerende infantil autisme diagnose på meg basert på tester og atferden min oppigjennom årene. Jeg lærte å prate i 2 1/2 - 3 års alderen i tillegg.

Skrevet

Fordi jeg har vært på 2 måneders utredning hos spesialisert autisme og PU psykolog og han satte høytfungerende infantil autisme diagnose på meg basert på tester og atferden min oppigjennom årene. Jeg lærte å prate i 2 1/2 - 3 års alderen i tillegg.

Da stemmer nok det. Da spiller det ikke noen rolle hva folk på et forum mener.

Skrevet

Jeg spurte på wrongplanet om hvordan jeg skifter profilbildet på wrongplanet profilen min. Da svarte en person "only cool people may change theyr profile picture". Var ikke dette utrolig frekt?

Hvor er wrongplanet ?

Skrevet

Hvor er wrongplanet ?

det er et engelsk/amerikansk forum

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er wrongplanet ?

kan du ikke bare søke det opp??

Anonymous poster hash: d2839...048

Skrevet

kan du ikke bare søke det opp?? Anonymous poster hash: d2839...048

Jo, men visste ikke at det var et forum engang. Trodde først det var en tv serie

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...