Gå til innhold

Når man ikke vil leve lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vanskelig om dagen. Jeg orker ikke mer av angsten og panikken som kommer snikende eller som lyn fra klar himmel. Psykologen min mener hun ikke får til å hjelpe meg når jeg vil dø, hvor skal jeg da få hjelp?

Jeg blir truet av en eks på livet og er redd han skal finne meg. Han er skyld i mine psykiske problemer og diagnoser, så han gjør meg absolutt ikke godt. En del av meg ønsker at han finner meg og dreper meg. Da får jeg fred og han den straffen han fortjener.

Ingen ser ut til å ville hjelpe meg..

Skrevet

Din behandler kan hjelpe deg, men hun kan ikke ta valget for deg om du skal leve eller dø. Det finnes god hjelp for mennesker i din situasjon, jeg synes du skal fortsette å gå til din psykolog. Jeg vet ikke om du har anmeldt din eks, lever du fysisk trygt i dag?

Skrevet

Ikke anmeldt nei. Ikke klar for det, er livredd for å ikke bli trodd. Har vært en tur på legevakten nå og fikk noen vival for å ta de værste toppene. Kjenner det var veldig betryggende å bli hjulpet av legen der nede, han tok meg virkelig på alvor. Fikk marsjordre i seng med tre vival.

Det er så vanskelig når jeg føler alle er imot meg og ingen vil meg vel.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en vanskelig situasjon :( lei meg på dine vegne.

Har du noe nettverk av andre som lever i samme situasjon som deg, som du kan finne støtte i?

Jeg vet at det finnes et slags nettverk gjennom et hjelpetilbud som heter epitel.info. Det er et støttetilbud for psykopatofre, og de lager til samlinger og nettverk for de som har brutt ut av slike forhold.

Det virker som du er så alene i denne situasjonen...

Anonymous poster hash: b79ca...eb1

Skrevet

Behandleren min la meg inn på fredag etter time hos henne. Kanskje like greit når ting er som de er nå. Det er fryktelig vanskelig og jeg stoler ikke på meg selv. Føler meg så alene om alle tankene og følelsene..

Her får jeg ikke noe beroligende, men samtaler. Samtaler som inneholder det vanskeligste jeg kan tenke meg akkurat nå. Jeg ønsker ikke kontakt med andre, og skyver de som prøver å hjelpe meg lenger og lenger unna..

AnonymBruker
Skrevet

Behandleren min la meg inn på fredag etter time hos henne. Kanskje like greit når ting er som de er nå. Det er fryktelig vanskelig og jeg stoler ikke på meg selv. Føler meg så alene om alle tankene og følelsene..

Her får jeg ikke noe beroligende, men samtaler. Samtaler som inneholder det vanskeligste jeg kan tenke meg akkurat nå. Jeg ønsker ikke kontakt med andre, og skyver de som prøver å hjelpe meg lenger og lenger unna..

Godt å lese at du blir ivaretatt.

Anonymous poster hash: dc0f5...659

Skrevet

Så bra hun hørte på deg. Håper du får bedre hjelp nå. Og så håper jeg alt blir bedre snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...