AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 Skrevet 26. mars 2015 Jeg er på en forholdsvis liten arbeidplass der det alltid har vært en lett spøkefull tone mellom kollega. Jeg har derfor aldri tatt "mobbing" seriøst. Det er begynt nye de siste årene, og nå får jeg oftere følelsen av at det kan ligge noe i det når de "mobber" meg. Jeg kan ennå spøke med når det er meg de går på, men begynner å føle meg usikker, og jeg vil helst trekke meg tilbake. Hvordan kan en vite når det ligger mer bak spøken? Følge magefølelsen?Anonymous poster hash: a0faf...21b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 Skrevet 26. mars 2015 Jeg er på en forholdsvis liten arbeidplass der det alltid har vært en lett spøkefull tone mellom kollega. Jeg har derfor aldri tatt "mobbing" seriøst. Det er begynt nye de siste årene, og nå får jeg oftere følelsen av at det kan ligge noe i det når de "mobber" meg. Jeg kan ennå spøke med når det er meg de går på, men begynner å føle meg usikker, og jeg vil helst trekke meg tilbake. Hvordan kan en vite når det ligger mer bak spøken? Følge magefølelsen?Anonymous poster hash: a0faf...21b Vanskelig å svare på uten mer info. Anonymous poster hash: 1724c...6e6 0 Siter
kaprif Skrevet 26. mars 2015 Skrevet 26. mars 2015 Man kan vel aldri få vite hva andre mennesker tenker. Hva som måtte ligge bak dette her må du nesten spørre de om tror jeg. Eller spørre en kollega du føler deg trygg på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 Skrevet 26. mars 2015 Vanskelig å svare på uten mer info. Anonymous poster hash: 1724c...6e6 Jeg ønsker ikke å skrive mer info på et nettforum, så jeg spør litt mer generelt. Jeg antar at det er flere som kan ha vært usikker på om det ligger noe bak spøken.Anonymous poster hash: a0faf...21b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2015 Skrevet 26. mars 2015 Jeg ønsker ikke å skrive mer info på et nettforum, så jeg spør litt mer generelt. Jeg antar at det er flere som kan ha vært usikker på om det ligger noe bak spøken.Anonymous poster hash: a0faf...21b Det spørs jo hva de spøker med, ikke alt er til å spøke med selv om noen tror det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. mars 2015 Skrevet 26. mars 2015 Et viktig spørsmål du kan stille deg: Går det systematisk mer ut over deg enn ut over de andre? Hvis spøken er likt fordelt på alle, er det ikke mobbing. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 Skrevet 26. mars 2015 Et viktig spørsmål du kan stille deg: Går det systematisk mer ut over deg enn ut over de andre? Hvis spøken er likt fordelt på alle, er det ikke mobbing. Jeg skal prøve å registrere mer av hva som blir sagt til de andre. Det er lett å fokusere bare på hva som blir sagt til en selv når en begynner å bli usikker. Jeg har ikke problemer med det som en spøk, men det er vanskelig hvis det ligger mer bak det. Anonymous poster hash: a0faf...21b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.