AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 Skrevet 27. mars 2015 Blir ikke klok på meg selv. Hadde en langvarig hypoman periode i fjor. Gikk helt i kjelleren i vinter, og nå har jeg hatt et par greie uker. Men jeg er utrolig ustabil. Går fra å være oppstemt, nesten hypoman, til depressiv i løpet av kort tid, gjerne bare timer. Jeg er irritabel og lettpåvirkelig av ytre omstendigheter. Jeg kan det ene øyeblikket ha lyst til å invitere alle jeg kjenner på fest, for i det neste øyeblikket låse dører og trekke gardiner for..Er det normalt etter en alvorlig depressiv episode? Det er utrolig slitsomt og uforutsigbart å være slik. Går det over? I såfall til hva? Jeg bruker kun ssri(fontex 40 mg), skal til ny vurdering av medisiner, men har ikke time før i mai. Orker ikke å gå slik som dette i nesten to måneder til Anonymous poster hash: 359ec...20c 0 Siter
Caylee Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Blir ikke klok på meg selv. Hadde en langvarig hypoman periode i fjor. Gikk helt i kjelleren i vinter, og nå har jeg hatt et par greie uker. Men jeg er utrolig ustabil. Går fra å være oppstemt, nesten hypoman, til depressiv i løpet av kort tid, gjerne bare timer. Jeg er irritabel og lettpåvirkelig av ytre omstendigheter. Jeg kan det ene øyeblikket ha lyst til å invitere alle jeg kjenner på fest, for i det neste øyeblikket låse dører og trekke gardiner for..Er det normalt etter en alvorlig depressiv episode? Det er utrolig slitsomt og uforutsigbart å være slik. Går det over? I såfall til hva? Jeg bruker kun ssri(fontex 40 mg), skal til ny vurdering av medisiner, men har ikke time før i mai. Orker ikke å gå slik som dette i nesten to måneder til Anonymous poster hash: 359ec...20c Å vente helt til mai er veldig lenge. Du burde kanskje ringe fastlege eller dps hvis du går der snart? Høres ikke bra ut ha det slik og spesielt ikke å ha noen å prate med det om 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.